اجرای طرح یادواره شهدا در 2000 مدرسه مازندران یک توفیق عظیم است

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: به اجرا گذاشتن طرح 2000 مدرسه، 2000 شهید را یک توفیق عظیم برای آموزش و پرورش استان است.

کد مطلب: ۴۷۴۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، سیدعلی قاسمی در کنگره یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی در اردوگاه شهدای دانش آموزی شهرستان ساری، به اجرا گذاشتن طرح 2000 مدرسه، 2000 شهید را یک توفیق عظیم قلمداد کرد و اظهار داشت: در راستای اشاعه ارزشهای اسلامی و تقویت فرهنگ دینی، آموزش و پرورش مازندران علاوه بر برنامه های درسی و پرورشی اش به صورت ابتکاری در جهت تکریم مقام شامخ شهیدان، طرح 2000 مدرسه و 2000 یادواره را اجرا کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با تاکید بر ضرورت پیوند دادن نسل امروز دانش آموزان با نسل دیروز، بیان داشت: ارزشهای حاکم بر دانش آموزان دیروز که به تبع آن در سن نوجوانی برای دفاع از آرمانهای اسلامی و انقلاب جان خود را فدا کردند، لازم است که به نسل امروز منتقل شود.

قاسمی کنگره حاضر را برآیند 2000 یادواره در مدارس مازندران دانست و گفت: هدف این بود که فرزندان ما تاریخی را که به آنان نزدیک است را تورقی کنند تا الگوی حسنه ای برایشان فراهم شود.

این مسئول قدرت امروزی نظام جمهوری اسلامی در منطقه را به برکت خون شهیدان دانست و گفت: در جبهه های جنگ با خون خود جنگیدن، ملت ما را به عزت و سربلندی رسانده است که در برابر این ایثار و بزرگی باید حضوع کرد و شایستهاست فرهنگ ایثار و شهادت در تمام حوزه های آموزشی و تربیتی جاری باشد تا نسلی ایثارگر تربیت شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار