مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی مطرح کرد:

آمادگی آموزش و پرورش برای توسعه ورزش های همگانی

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اهمیت ورزش همگانی برای ایجاد نشاط و شادابی در جامعه، گفت: آموزش و پرورش همچنان آمادگی لازم برای مشارکت و همکاری در این امر مهم را داشته و دارد.

کد مطلب: ۴۷۳۴۳۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، جعفر پاشایی در نشست شورای ورزش همگانی استان، با اشاره به اهمیت ورزش همگانی اظهار داشت: آموزش و پرورش به عنوان یک دستگاه فرهنگی تا جایی که امکان دارد برای توسعه ورزش همگانی تلاش می‌کند و با دو رویکرد آماده همکاری است.

وی افزود: در رویکرد اول بسیج همه امکانات و منابع و ظرفیت‌های مختلف آموزش و پرورش از جمله اماکن و سالن‌های ورزشی و حضور خود دانش‌آموزان و معلمان به عنوان دستگاه فرهنگی محسوب می‌شوند.

پاشایی با تاکید بر نقش ورزش همگانی در افزایش سلامت عموم جامعه، اضافه کرد: نکته دوم ایجاد ظرفیت‌های جدید برای ارتقای کیفی و کمی ورزش‌های همگانی انجام خواهیم داد و اقداماتی مناسب برای توسعه ورزش همگانی در استان توسط اداره کل اموزش و پرورش انجام شده است.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت ورزش همگانی برای ایجاد نشاط و شادابی در جامعه، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش همچنان آمادگی لازم برای مشارکت و همکاری در این امر مهم را داشته و دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار