مدیر کل آموزش وپرورش استان بوشهر:

کیفیت بخشی به مسایل آموزشی و تربیتی در اولویت قرار دارد

مدیر کل آموزش وپرورش استان بوشهر بیان کرد: اگر روزی دغدغه مهم باسواد کردن افراد جامعه بود؛ امروزه کیفیت بخشی به مسایل آموزشی و تربیتی در اولویت قرار دارد .

کد مطلب: ۴۷۱۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد


کرمی تاکید کرد: همانطور که دفاع از مملکت وظیفه نیروهای نظامی است و در دفاع مقدس شاهد حضور مردمی بودیم در آموزش و پرورش نیز نیازمند مشارکت عمومی و حضور سازنده آنان هستیم .

وی تصریح کرد :پیشرفت های نکنولوژی ایجاب می کند آموزش و پرورش از شیوه های مدرن و امروزی استفاده نماید وهوشمند سازی کلاس های درس اقدامی در راستای این مساله است .

کرمی اظهار امیدواری کرد : با تلاشهای صورت گرفته مدارس، به بهترین و جذاب ترین مکان برای دانش آموزان و همچنین فضای بانشاط برای فعالیت های پرورشی باشد .

وی در پایان از اقدامات رئیس آموزش وپرورش منطقه خارگ تقدیر و از توجه وحمایت های مسئولین جزیره خارگ نسبت به آموزش و پرورش تشکر کرد.


وی اضافه کرد : اگر روزی دغدغه مهم باسواد کردن افراد جامعه بوده است امروزه کیفیت بخشی به مسایل آموزشی وتربیتی در اولویت قرار دارد .

به گزارش خبرنگار پانا از بوشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر؛ مدیر کل آموزش وپرورش استان بوشهر در گردهمایی مدیران و روسای آموزش و پرورش استان در جزیره خارک اظهار کرد: پیشرفتهای نکنولوژیک ایجاب می کند آموزش و پرورش از شیوه های مدرن وامروزی استفاده نماید و هوشمند سازی کلاس های درس اقدامی در راستای این مساله است .
ناصر کرمی گفت: صاحبنظران و آگاهان به جایگاه ونقش تعلیم و تربیت آگاه هستند وامروز شاهدیم مردم ومسئولان آموزش وپرورش را نهادی جدا نمی بینند وآن را زیربنای توسعه همه جانبه وپایدار می دانند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار