نشر 2000 خبر از انتخابات شهرستان قرچک

مدیر روابط عمومی فرمانداری و مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان قرچک گفت: بیش از 2000 خبر از جلسه ها و رویداد های انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری شهرستان قرچک در خبرگزاری ها، روزنامه ها، نشریات محلی و پایگاههای اطلاع رسانی منتشر شد.

کد مطلب: ۴۷۰۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستان های استان تهران و به نقل از کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان قرچک، مدیر روابط عمومی فرمانداری و مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان قرچک گفت: بیش از 2000 خبر از برنامه های ستاد انتخابات شهرستان قرچک بر روی خروجی رسانه ها قرار گرفت .

وی افزود: با توجه به لزوم اطلاع رسانی دقیق کلیه اقدامات صورت گرفته در کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان قرچک، با همکاری و عنایت رسانه ها بیش از 2000 خبر در این خصوص منتشر شد و فرصت مناسبی بوجود آمد تا عموم مردم از اقدامات صورت گرفته این ستاد از سوی خدمتگزاران خود در دولت تدبیر و امید آگاه شوند .

مدیر روابط عمومی فرمانداری و مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان قرچک خاطر نشان کرد: این اخبار از شهریورماه تا هفت اسفند ماه توسط کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات و خبرنگاران منطقه تولید و منشر شده است.

وی همچنین از همکاری کلیه خبرنگاران خبرگزاری ها، روزنامه ها، نشریات محلی و پایگاههای اطلاع رسانی در راستای پوشش خبری رویدادهای انتخابات هفت اسفندماه شهرستان قرچک که با حضور گسترده مردم همیشه در صحنه برگزار شد، قدردانی کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار