دوبله همزمان انیمیشن «دایناسور خوب» در پردیس چارسو

انیمیشن «دایناسور خوب» جمعه 7 اسفند با اجرای زنده گروه گلوری در پردیس چارسو روی پرده می رود.

کد مطلب: ۴۶۸۱۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، انیمیشن «دایناسور خوب» به کارگرانی باب پترسون از محصولات پیکسار است که توسط والت دیزنی پیکچرز توزیع شده است. این انیمیشن 100 دقیقه ای محصول کشور آمریکا است و لوکاس نف، جان لیسگو، فرانسیس مک‌دورمند، نیل پاتریک هریس، جودی گرر و بیل هادر در آن نقش آفرینی کرده اند.

این انیمیشن، داستان هیجان‌انگیر و طنز‌آمیز درباره‌ یک دایناسور دوست‌داشتنی به نام آرلو است که قلبی بزرگ و مهربان دارد. پس از یک واقعه تکان‌دهنده، خانواده‌ آرلو از هم می‌پاشد و او سفر فوق‌العاده‌ای را آغاز می‌کند که در طول آن یک پسر با او همراه می‌شود و… .

این انیمشین به همراه اجرای دوبله همزمان توسط گروه گلوری جمعه 7 اسفند ساعت 13 و 15:30 در سالن شماره یک پردیس چارسو که مجهز به پیشرفته ترین تکنولوژی صدا و تصویر جهان است، روی پرده می رود.

علاقه مندان جهت خرید بلیت اینترنتی این انیمیشن می توانند به سایت پردیس چارسو به نشانی www.cinemacharsou.com و سایت سینماتیکت به نشانی www.cinematicket.org و یا گیشه پردیس چارسو مراجعه نمایند.

پردیس چارسو با دارابودن 5 سالن مجهز به پیشرفته ترین تکتولوژی صدا و تصویر، هزار واحد پارکینگ و مجموعه رستوران های فودکورت در خیابان جمهوری، تقاطع پل حافظ، طبقه هفتم بازار موبایل چارسو واقع شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار