دیدار استاندار آذربایجان غربی با رئیس سازمان دامپزشکی کشور

استاندار آذربایجان غربی با رئیس سازمان دامپزشکی کشور صبح امروز دیدار کرد.

کد مطلب: ۴۶۸۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ازآذربایجان غربی، استاندار آذربایجان غربی صبح امروز با وزیر جهاد كشاورزی و رئیس سازمان دامپزشکی کشور، معاونین وی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و مدیركل دامپزشكی استان در دفتر استاندار دیدار و گفتگو كردند.

سعادت با تاکید بر این که توجه به سلامت و استاندارد فرآورده‌های خام دامی تضمین‌کننده سلامت جامعه است گفت: سازمان دامپزشكی مسئولیت سنگینی درزمینه تأمین سلامت و بهداشت فرآورده‌ها و محصولات خام دامی بر عهده دارد و انجام این وظیفه مهم تضمین‌کننده سلامت جامعه است.

وی ادامه داد: در بخش تولید و صادرات فرآورده‌های خام دامی نیز باید به استاندارد و كیفیت مطلوب محصولات توجه ویژه‌ای داشته باشیم و بازارهای هدف جدید و مطمئنی را برای صادرات شناسایی كنیم.

استاندار آذربایجان غربی افزود: در حوزه تجهیز امكانات آزمایشگاهی و استانداردسازی فرآورده‌های خام دامی علی‌رغم تنگناها و محدودیت‌های دولت در بخش درآمدها و اعتبارات، از هیچ حمایتی دریغ نمی‌کنیم اما شایسته است با برنامه‌ریزی مناسب اداره كل دامپزشكی استان بخش خصوصی نیز ترغیب و تشویق به سرمایه‌گذاری شود.

سعادت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحقیقات و آموزش در وزارت جهاد کشاورزی گفت: تحقیقات زمینه استقلال اقتصادی کشور را فرآهم می سازد و سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری از همین تحقیقات نشأت می گیرد.

معاون وزیر جهاد كشاورزی و رئیس سازمان دامپزشكی نیز در این دیدار صمیمی اظهار داشت: مسئولیت این سازمان تأمین نظارت بهداشتی و سلامت فرآورده‌های خام دامی است.

«مهدی خلج» ادامه داد: تأمین بهداشت مهم‌ترین مؤلفه حفظ سرمایه دام است و امروز سازمان دامپزشكی در عرصه اقتصاد ملی، بهداشتی عمومی، سلامت جامعه و تجارت جهانی نقش‌آفرین است.

خلج افزود: رعایت موازین بهداشتی می‌تواند تضمین‌کننده شرایط سلامت جامعه باشد و در این زمینه نیاز به همكاری و همراهی مردم‌داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار