آغاز گشت ها و نظارت های مشترک ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی

ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی با همکاری بازرسین اداره کل میراث فرهنگی، صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات استان مرکزی گشت ها و نظارت های مشترک خود را از مراکز خدمات رسان آغاز کردند تا در صورت وجود نواقص نسبت به رفع آن اقدام لازم صورت گیرد.

کد مطلب: ۴۶۷۹۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی گفت: طبق برنامه‌ریزی های صورت گرفته به منظور رسیدگی به شکایات و کنترل خدمات تاسیسات گردشگری استان هیئت نظارتی ویژه تشکیل شده است.
سید محمد حسینی افزود: این هیئت متشکل از کارشناسان خبره حقوقی، نمایندگان بخش خصوصی انجمن‌های صنفی و کارشناسان گردشگری هستند که در ایام نوروز به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کنند.
وی ادامه داد: گشت ها و نظارت ها از مراکزی مانند هتل‌ها، مسافرخانه‌ها، دفاتر خدمات مسافرتی، رستوران‌های سنتی و سایر مراکز پذیرایی، مراکز درمانی، مراکز اسکان و پایانه ها صورت می گیرد.
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی اظهار داشت: مسافران نوروزی استان مرکزی می‌توانند در صورت بروز هر گونه تخلف با شماره 08633121906 و یا با تلفن گویای 09629 تماس حاصل کنند.
حسینی بیان کرد: همچنین از طریق سامانه پیام کوتاه میراث فرهنگی استان مرکزی به شماره 30005932002222، سامانه پیامکی 110120 پلیس راه در صورت عدم توقف راننده برای نماز در نمازخانه‌های بین راهی و شماره 124 و نظارت همگانی 197 نیز می توان با کارشناسان هیئت نظارتی مذکور ارتباط برقرار کرد.
وی ابراز داشت: هیئت رسیدگی به شکایات گردشگران در ایام نوروز به صورت دائمی فعال هستند و در صورت تعدد شکایات جلسات قضایی آنان در محل بروز مشکل تشکیل و رسیدگی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار