پاشایی خبر داد:

مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان تبریز تشکیل می شود

مدیر کل اموزش و پرورش آذربایجانشرقی جلسه کمیته عمران اداره کل آموزش و پرورش استان از تشکیل قریب الوقوع مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان تبریز خبر داد.

کد مطلب: ۴۶۷۵۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی،جعفر پاشایی در این جلسه با تشکر از همکاری های وسیع و گسترده اداره کل نوسازی مدارس استان تاکید کرد: جشنواره خیرین مدرسه ساز با شکوه هرچه بیشتر برگزار شود و اداره کل آموزش و پرورش با تمام توان از برگزاری چنین جشنواره هایی حمایت می کند.

پاشایی گفت: در کلانشهری مثل تبریز نبود یک فضای بزرگ ورزشی برای دانش آموزان یک نقیصه بحساب می آید که انشاء الله با همکاری و هماهنگی همه دستگاهها و علی الخصوص با حمایت استاندار محبوب استان مصمم به احداث مجموعه بزرگ ورزشی و ورزشگاه چمن مصنوعی مختص دانش آموزان هستیم و از کمک همه خیرین محترم استقبال می کنیم .

مدیرکل آموزش و پرورش استان از برگزاری قریب الوقوع مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان تبریز خبرداد و افزود :برای اولین بار در سطح شهر تبریز و با همکاری تمامی خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار نواحی پنج گانه این شهر جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار برگزار خواهد شد.
پاشایی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: در بحث سیستم گرمایشی مدارس خوشبختانه با اقدامات و تلاش های همکارانمان رضایتمندی عمومی خیلی بالاست و رشد چشمگیری داشته است بطوریکه 76 درصد مدارس به سیستم حرارت مرکزی مجهز شده اند.
وی با اشاره به نیاز مدارس به تعمیرات اساسی اذعان داشت: امید است با تخصیص صد در صد منابع در نظر گرفته شده این تعمیرات به صورت امانی و پیمانی صورت پذیرد و همچنین اعتباری برای نگه داری مدارس به خصوص تازه تاسیس شده تخصیص داده شود.
مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان در ادامه به رعایت اصول ایمنی تاکید کرد و رعایت این اصول را برای آموزش و پرورش مهم عنوان کرد.
وی همچنین با عنایت به حضور گسترده همکاران فرهنگی در منطقه آزاد ارس احداث مجموعه رفاهی و آموزشی را در جلفا را ضروری دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار