مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو گفت:

رمز پیروزی ملت ایران اطاعت پذیری از رهبری است

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعبلاس گفت: اگر انقلاب اسلامی امروز سرفراز در صحنه های بین المللی ایستاده است بخاطر راهنمایی ها و تدابیر رهبر معظم انقلاب و ایستادگی مسئولان و مردم غیور ایران اسلامی است

کد مطلب: ۴۶۱۳۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان، جشن بزرگ انقلاب با هدف گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ترویج دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با حضور مدیریت آموزش وپرورش ناحیه دو بندرعباس وبیش از 2 هزار نفر از خانواده ها ،فرهنگیان ،معتمدین و دانش آموزان دهستان گچین در دبستان توحید این شهر برگزار شد.


سید هادی حسینی درجمع مردم دهستان گچین با تبریک ایام خجسته دهه فجر و تقدیر از حضور باشکوه دوست داران نظام در این دهستان گفت: برگزاری چنین برنامه ها و مراسمی را مرهون امنیت و آرامشی دانست که به‌واسطه انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن در جامعه ما حاکم شده است.وهمه ما مردم مدیون خون شهداء وامام شهداء هستیم .


وی گفت: این مدیریت در راستای برگزاری جشن انقلاب و حضور مردم درکنار نسل جدید و شاد ساختن فضای مدارس اقدام به راه اندازی کاروان جشن انقلاب در مدارس ودهستانها نموده است و امروز بسیار خوشحالیم که درجمع مردم خوب دهستان گچین هستیم.


حسینی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به سی و هفتمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ،اظهارکرد: حضورمردم در صحنه و ولایتمداری نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشته است.


مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعبلاس خاطرنشان کرد: اگر انقلاب اسلامی امروز سرفراز در صحنه های بین المللی ایستاده است بخاطر راهنمایی ها و تدابیر رهبر معظم انقلاب و ایستادگی مسئولان و مردم غیور ایران اسلامی است.


حسینی از فرهنگیان وخانواده ها خواست که توجه به تحصیل فرزندان را سرلوحه کار خویش قرار داده،تا با درس خواندن این عزیزان بتوانیم در آینده از این نظام الهی دفاع نماییم.


سید هادی حسینی از همکاری شوراهای اسلامی ،دهیاریها و مردم این دهستان که در برنامه های آموزش وپرورش مشارکت ویژه دارند تقدیر نمود.


در این جشن مردمی، هنرمندان استانی و دانش آموزان مدارس دهستان گچین با اجرای موسیقی، نمایش و سرود به ایفای نقش پرداختند و از زحمت کشان عرصه فرهنگ تجلیل وهدایایی تقدیم آنان شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار