با حضور معاون وزیر صنعت؛

بزرگترین مجتمع نان صنعتی جنوب کشور افتتاح می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: فردا دوشنبه و با حضور مهندس صالحی نیا معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت بزرگترین مجتمع نان صنعتی جنوب کشور در یاسوج افتتاح خواهد شد.

کد مطلب: ۴۶۱۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کهگیلویه و بویراحمد، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: فردا دوشنبه و با حضور مهندس صالحی نیا معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت بزرگترین مجتمع نان صنعتی جنوب کشور در یاسوج افتتاح خواهد شد.
داریوش دیودیده با بیان اینکه فاز توسعه شرکت آرد آبشار گستر یاسوج به مرحله بهره برداری رسیده است افزود: گروه صنایع غذایی کوبودنا یاسوج با سرمایه گذاری 45 میلیارد ریالی و تولید متنوع نان صنعتی عنوان یکی از بزرگترین و مجهزترین کارخانه های تولید نان صنعتی در کشور را یدک خواهد کشید.
دیودیده اظهار داشت: با پیگیری های صورت گرفته در جهت حضور معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت در استان، مهمترین مسائل، مشکلات و نیازمندیهای واحدها و طرح های صنعتی و معدنی مطرح خواهد شد.
افتتاح بزرگترین مجتمع نان صنعتی جنوب کشور و بازدید از برخی واحدهای صنعتی شهر یاسوج از مهمترین برنامه های سفر معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت به استان خواهد بود.
کارخانه صنایع غذایی کوبودنا در راستای سیاست‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های کارخانجات آرد، ایجاد صنایع وابسته، تنوع تولید و مباحث پدافندی و مدیریت بحران، در کنار کارخانه آرد آبشار گستر یاسوج بعنوان یکی از مجهزترین و بزرگترین کارخانجات تولید نان صنعتی در کشور و با همت سرمایه‌گذار این طرح در شرف راه‎اندازی است.
بزرگترین واحد تولیدی نان جنوب کشور 150 نوع نان با ظرفیت 8 هزار قطعه در ساعت پخت می‌کند و برای 100 نفر به طور مستقیم شغل ایجاد می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار