همایش دستهای مهربانی مدارس روستای فدافن کاشمر برگزار شد

همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی همایش دستهای مهربانی با حضور مدیریت وکارشناسان آموزش و پرورش و با شرکت دبیران ، دانش آموزان مدارس و اولیای آنان در محل حسینیه فدافن برگزار گردید.

کد مطلب: ۴۶۰۷۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، ایرج سعادتمند مدیر آموزش وپرورش کاشمر در همایش دستهای مهربانی که به عنوان جشن انقلاب و همایش بزرگ مدرسه و کمال انسانی با دستهای مهربانی برگزار شده بود خاطر نشان نمود که از مردم مومن وبا پیشینه فرهنگی قدیمی انتظار می رود که همانگونه که برای امور مساجد و حسینیه ها هزینه می کنند برای مدرسه سازی هم هزینه کنند .

وی در ادامه گفت: در صورت همکاری مردم مدیریت آموزش پرورش هم به همان میزان اعتبار کمک می کند تا بتوانند دبیرستان دخترانه متوسطه دوم ساخته شود تا دختران روستا یرای ادامه تحصیل به روستاها وشهر نروند.
گفتنی است اجرای سرود ، پخش نماهنگ، اجرای میان پرده و مسابقه وقرعه کشی از برنامه های این همایش بودکه بخصوص اجرای سرود امام زمان (ع) توسط دبیرستان پسرانه باقر العلوم که با لباس محلی خوانده شد مورد توجه حاضرین قرار گرفته از سوی شورای اسلامی روستا جایزه ی ویژه ای به آنان اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار