معرفی کتاب/

یادتونه؟!!.../از علی کوچولو تا پینوکیوی ساده و دروغگو

خبرگزاری پانا: گفتن از خاطرات کودکی و نوجوانی همیشه شیرین و جذاب است و انسان را وارد دورانی بی دغدغه کودکی می کند و سادگی و صداقت را به کودکان دیروز یادآور می شود.

کد مطلب: ۴۶۰۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا، کتاب یادتونه؟!!... برگیرنده موارد خاطره انگیز دهه 1360 ایران توسط مهدی منتصری گردآوری، تألیف و صفحه آرایی شده است و از نظر صفحه آرایی و گرافیک به گونه ای تنظیم و طراحی شده که مخاطب را از نظر احساسی درگیر می نماید.

این کتاب در30 آذر 90 در تالار فارابی دانشگاه هنر تهران رونمایی گردید و پس از گذشت اندک زمانی که از ورود آن به بازار کتاب می گذرد بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

مهدی منتصری، دانش آموخته کارشناسی فنی صنایع دستی دانشگاه هنر تهران می باشد و در زمینه گرافیک و عکاسی هنری به صورت حرفه ای فعالیت می نماید. آثار عکس و گرافیک وی به بیش از 50 جشنواره و نمایشگاه کشوری و بین المللی در 13 کشور دنیا ورود پیدا کرده است. همچنین دریافت 5 روبان افتخار از جشنواره بین المللی عکس گاسو (آمریکا -2009)، عضویت انجمن عکاسان ایران، عضویت فدراسیون جهانی هنر عکاسی ( FIAP )، تدریس در دانشگاه، مدیریت خانه طراحی و گرافیک پاییزان و بسیاری موارد دیگر در کارنامه هنری وی مشاهده می شود.

ناشر در ابتدای این کتابچه نوستالوژیک آورده است: «در این مجموعه تلاش شده تا کارتون ها، فیلم ها و سریال های تلویزیونی، کتب درسی، خوراکی ها، بازی ها، گفتارها و رفتارهای همگانی و در کل همه آنچه برای بچه های دهه شصت و هفتاد ایران خاطراتی مشترک محسوب می شود، به صورت چکیده ارائه شود تا برای مخاطب یادآور خاطرات مشترک و شخصی در ارتباط با موضوعات مذکور باشد.»

این کتاب کوچک با این جمله آغاز می شود: «ای کاش به زمانی بر می گشتیم که بزرگترین غم زندگیمان، شکسته شدن نوک مدادمان بود.» و بعد با اشاره به سرود جمهوری اسلامی در ابتدای انقلاب، بخش هایی از آن را نوشته و در ذیل آن نیز سرود جدید را نوشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار