نمایشگاه بین المللی قیر، زمینه ساز تحول در صنعت قیر و آسفالت کشور

صنعت قیر و آسفالت در آستانه تحولی بزرگ قرار گرفته است بطوری که کارشناسان پیش بینی می کنند طی سال های آینده، قیر و آسفالت و فرآورده های فعلی این حوزه ، جای حود را به نوع جدیدی از قیر و آسفالت با مزایای و کیفیت های بسیاری بالائی بدهد.

کد مطلب: ۴۵۵۸۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا عباس کرامتی استاد دانشگاه و محقق یکی از کارشناسانی است که می گوید: در حال حاضر قیرهای پلیمری و رنگی در بسیاری از کشورها بکار گرفته شده و در کشور ما هم دانش این نوع قیر وجود دارد و برخی از کارخانه ها هو توانائی تولید آن را دارند.


وی افزود: این نوع قیرها با توجه به کیفیت های بالائی دارند می توانند سال های متمالی پا برجا بماند و در نتیجه کمتر به محیط زیست آسیب وارد می کند.
گفتنی است همزمان با برپائی هفتمین نمایشگاه بین المللی قیر ،آسفالت و تجهیزات و ماشین آلات وابسته انواع قیرهای پلیمری و رنگی،،طبیعی،اصلاح شده ،صنعتی،جاده ای وصادراتی,عایق سفید،ژئوممبران،ژئوتکستایل،انواع آسفالت های گرم،سرد،رنگی وپلیمری، تجهیزات دانه بندی،جایگزین های نوین آسفالت،تکنولوژی های نانو،مظروف سازی و انواع ماشین آلات سنگ شکن به نمایش گذاشته شد.
در این نمایشگاه که امروز بکار خود پایان داد،؛ صنعتگران و تولیدکنندگان عایق ها، قیر و آسفالت از ایران و دیگر کشورهای مختلف جهان گردهم آمدن و ضمن نمایش جدیدترین تولیدات، خدمات و تجهیزات خود، با آخرین پیشرفت های روز این صنایع نیز آشنا شدند.
در نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت، عایق ها و تجهیزات و ماشین آلات و در کنار شرکت کنندگان داخلی، شرکت ها و نمایندگی هائی از کشورهای فرانسه، آلمان، روسیه، ترکیه، چین و سنگاپور، تولیدات و خدمان خودشان را ارائه کرده بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار