نماینده ولی فقیه استان گلستان گفت:

برگزاری مراسم استقبال از دهه فجر و پیروزی برجام

جوانان خود را برای آینده کشور آماده کنند چون مدیریت این کشور در آینده با شماست.

کد مطلب: ۴۵۵۵۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان گلستان: آیت الله نور مفیدی نماینده ولی فقیه استان گلستان در مراسم استقبال از دهه فجر و پیروزی برجام که با حضور جمع کثیری از دانش آموزان برگزار شد،گفت: جوانان خود را برای آینده کشور آماده کنند چون مدیریت این کشور در آینده با شماست.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی گفت: 37 سال پیش در چنین ایامی امام (ره) تصمیم گرفت به ایران بازگردند و جمعیت زیادی از تمام کشور به ویژه از منطقه گلستان برای استقبال از ایشان آماده شدند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با اشاره به اینکه بختیار اعلام اشغال نظامی فرودگاه را داده بود، اظهارکرد: اجازه نمی دادند هواپیمای امام (ره) وارد ایران شود و فرودگاه بسته شده بود اما با تحصن علمای کشور در مسجد دانشگاه تهران، در تمام کشور تظاهرات برگزار شد.

وی با بیان اینکه اراده ملت مخرب تر هر اسلحه ای است، گفت: فشار اجتماعی آن روزها باعث شد امام (ره) با وجود مخالفت ها و ترس از انفجار هواپیما تصمیم خود را برای بازگشت بگیرد.

هنوز عاشق امام هستم.

نماینده ولی فقیه در ادامه اظهار کرد: من از 12 سالگی عاشق امام بودم وهستم، نگاه من به امام عوض نشده است؛ آن روزی که امام بازگشتند یکی از روزهای فراموش نشدنی زندگی من و روزی که امام فوت کرد یکی از غم انگیزترین روزهای زندگی من بود.

وی با اشاره به اینکه امام نگاه ویژه و خاصی به نسل جوان داشت، افزود: وقتی امام در نجف بودند عده ای از بزرگان نجف به ایشان گفتند با چه نیرو و قدرتی قصد مقابله با شاه را داری که امام در جواب گفتند سربازان من در گهواره هستند یعنی به وقتش به میدان می آیند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان ادامه گفت: در 200 الی 300 سال گذشته کشور ما در تصرف دیگر کشورها بوده و یا مزدور آن کشورها بوده است اما امام (ره) کشور را از دست آن مزدوران نجات داد.

آیت الله نورمفیدی افزود: اگر امروز توانستیم با گروه پنج به علاوه یک مذاکره کنیم نشان دهنده قدرت ماست واگر ما قوی نبودیم نمی توانستیم در برجام به اینجا برسیم.

وی با بیان اینکه بیشتر یاران امام زمان را جوانان تشکیل می دهند، گفت: در روایات داریم که از تعداد 313 نفر از یاران پیامبر 50 نفر از بانوان هستند.

نماینده ولی فقیه با اشاره به اینکه دنیا سعی دارد اسلام را ضد زن نشان دهد، تصریح کرد: اگر اسلام ضد زن است پس وجود این همه بانوی فرهیخته، شاعرو شیمی دان در اسلام نشان دهنده چیست.

آیت الله نورمفیدی به نوجوانان توصیه کرد: خودتان را برای آینده این کشور آماده کنید چون مدیریت این کشور با شما جوانان است و باید توانایی هایی خود را در هر بخشی که می توانید بروز دهید.

وی تصریح کرد: مراکز علمی و صنعتی ما به نیروهای شایسته نیاز دارد و در این راه کشور ما نیاز به مرزها به فکر ها و تدبیرها احتیاج داریم آقا و خانم فرقی ندارد.

نماینده ولی فقیه استان در پایان اظهار کرد: امروزکشور ما به جایی رسیده است که اگر ایران نباشد مشکلات منطقه ای حل نخواهد شد و آمریکا که یک زمانی مدعی بود ایران حق دخالت در امور منطقه را ندارد الان می گوید تا ایران نباشد مشکلی در منطقه حل نمی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار