آغاز بکار درمانگاه تخصصی و اورژانس بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد

رییس واحد پزشکی تهران دانشگاه آزاد اسلامی از افتتاح درمانگاه تخصصی بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

کد مطلب: ۴۵۵۲۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سید محمود طباطبایی با اعلام این خبر، در خصوص افتتاح درمانگاه تخصصی بیمارستان فرهیختگان گفت: همانطور که می دانید افتتاح و ساخت بخش های مختلف یک بیمارستان نیازمند کسب پروانه و مجوز است، که خوشبختانه تا کنون درمانگاه های اورژانس و تخصصی بیمارستان فرهیختگان افتتاح شده است.

طباطبایی از تشکیل کمیته 5 نفره در راستای حل مشکلات بیمارستان فرهیختگان خبر داد و گفت: به دستور دکتر میرزاده هیات 5 نفره ای متشکل از معاونین و کارشناسان به منظور بررسی و رفع مشکلات بیمارستان فرهیختگان تشکیل شده که جلسات آن به طور مرتب هر هفته برگزار می شود.

رییس واحد پزشکی تهران دانشگاه آزاد اسلامی افزود:در فاز اول افتتاح بیمارستان فرهیختگان 100 تخت برای 4 بخش: داخلی، جراحی، اطفال و زنان در حال آماده سازی است.

وی با بیان اینکه بخش عمده مشکلات، تامین نیروی انسانی و متخصص است، گفت: علیرغم وجود شرایط سخت در استخدام نیروی انسانی و متخصص خوشبختانه با همکاری ریاست دانشگاه آزاد اسلامی و ستاد مربوطه تامین نیروی انسانی و متخصص در حال انجام است و امیدواریم با افتتاح این بیمارستان بخش اعظمی از مشکلات سلامت و بهداشت مردم و ساکنین شمال غرب کشور رفع شود.

طباطبایی با بیان اینکه یکی از اهداف تاسیس این بیمارستان رفع مشکلات آموزشی دانشجویان است، گفت: با راه اندازی بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی، بخش اعظمی از نیاز آموزشی دانشجویان این دانشگاه رفع خواهد شد.

رییس واحد پزشکی تهران دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص خدمات قابل ارائه در این بیمارستان گفت: بیمارستان فرهیختگان همانند کلیه بیمارستان های آموزشی در راستای اهداف تبیین شده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خدماتی از جمله درمانی، بهداشتی، آموزشی و پژوهشی را ارائه خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار