کشته شدن دختر جوان بخاطر دوستی خیابانی / دستگیری 8 اراذل نامی کرج

خبرگزاری پانا: سه نشبه صبح فرمانده انتظامی استان البرز در نشست خبری خود از عملکرد و کشفیات پلیس استان در یک ماه گذشته اطلاع داد.

کد مطلب: ۴۵۱۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی استان البرز اظهار داشت:در تاریخ 21دی ماه شکایتی در کلانتری14رسالت صورت گرفت که بخاطر قتل دختری23ساله به نام ز.م که به خاطر شدت جراحت وارده در بیمارستان در گذ شت.
وی افزود: درتحقیقات مشخص شد که فرد به خاطر شدت جراحت از 8ضربه چاقو به قتل رسیده است.


ایشان همچنین گفت:بعد از انجام مراحل قانونی مراحل تکمیل پرونده آغاز و طبق مذاکرات انجام شده با خانواده مقتول معلوم شد که ز.م با شخصی به نام محسن 23 ساله که در خیابان باهم آشنا شده بودند و روابط غیر متعارف و نامشروع داشتند و بعد از گذشت یک ماه از دوستی محسن که به خانه دختر می رود و خواهر مقتول هم حضور داشته درخواست ازدواج کرده و باقبول نکردن فرد با چاقو به وی حمله می کند.


گودرزی گفت: بعد از شناسایی فرد خاطی و تعقیبات انجام توسط نیروی زحمت کش پلیس محسن را در قزوین در حالت خواب دستگیر کردیم و تحویل مقامات محرتم قضایی داده شد و وی هم به جرم خود اعتراف کرده است.


فرمانده نیروی انتظامی در همین زمینه هم تذکراتی به شهروندان عزیز داد که مردم از ترس آبرو به پلیس مراجعه نمی کنند و این مجرمان را معرفی کنند و ما خواستار عکس این هستیم که افراد با مراجعه به ما این مجرمان را به ما معرفی کرده و همه اطلاعات و مشخصات شاکی نزد ما به طور محرمانه پنهان می ماند.

گودرزی در ادامه با اشاره به دوستی های خیابانی گفت:دختران و بخصوص دوشیزگان از دوستی های خیابانی بپرهیزند که بیشتر تخلفات از همین دوستی هاست.


نوجوانان اغفال شده در دام تجاوز به عنف
سردار گودرزی در ادامه در خصوص دستگیری پسری به نام علی.ش که جوانان و نوجوانان را اغفال می کرده و تجاوز به عنف و شرارتی که در شهرستان میانه داشته و پس از متواری شدن در کرج ساکن می شود به خلاف های خود ادامه داده بود.
وی گفت:پس از شکایت پدر نوجوانی مبنی بر تجاوز به پسر نواجوانش روند تکمیلاتی پرونده آغاز شد و علی تحت تعقیب قرار گرفت و انتشار عکس بدون پوشش فرد خاطی در نشریات و رسانه ها طبق دستور مقام قضایی ایشان به مردم معرفی شد.
این مسئول تصریح کرد:بعد از تعقیبات پلیس فرد متخلف در تاریخ18دی ماه در میدان طالقانی کرج تحت محاصره نیروهای

ما قرار گرفت که در این وقت هم به سه نفر از ماموران ماهم با چاقو آسیب رساند که خداروشکر هر سه مامور درمان شده و بکار برگشته اند و آسیب دیدن هم فقط بخاطر ازیاد جمعیت مردم در آن منطقه محاصره بود که ماموران نتوانستند تیراندازی کنند ولی در آخر هم علی به ضرب 9گلوله در پایش دستگیر شد.
ایشان در خصوص جزای جرم این مجرم افزود:بعد از این عملیات و با هماهنگی با مقامات قضایی انشاا... بزودی شاهد اعلام یک جزای سنگین برای این مجرم خواهیم بود.


دستگیری 8نفر از اراذل کرج
فرمانده انتظامی البرز بیان کرد:در تاریخ25 دی ماه طی یک تماس تلفنی در منطقه اهری کرج و شکایت بخاطر اربده کشی افرادی که با یک خودرو 206 در محل حضور داشتن که با دیدن مامورین از محل متواری شدند.


ایشان اظهار داشتند:بعد از تشکیل پرونده و اجرای طرح مهار ارذال و اوباش این افراد در حوزه کلانتری شهرک ناز دستگیر شدند که این افراد به نام های امیر23،بنیامین30،محمد سهیل35،محمد31ساله بودند و همه اینها به سرکردگی جعفر34 فعالیت داشتند و هرکدامشان دارای سابقه های کیفری بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار