علمی در در جشن اقتدار ملی، عزت اسلامی ، ایران آباد گفت:

ارائه مدل نو برای حل مسائل بین المللی جهان توسط ایران/پایان استعمار

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در جشن اقتدار ملی، عزت اسلامی ، ایران آباد گفت:ایران با اجرای برجام توانست مدل نو برای حل مسائل بین المللی جهان ارائه دهد.

کد مطلب: ۴۵۰۹۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی،جشن اقتدار ملی، عزت اسلامی ، ایران آباد، صبح امروز با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجانشرقی،معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان در دبیرستان فرزانگان ناحیه 4 تبریز برگزار شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان در این مراسم با تبریک این موفقیت بزرگ به رهبر انقلاب، ریاست جمهور، تیم مذاکره کننده و ملت ایران گفت: سرانجام بعد از 12 سال تحریم ها به پایان رسید و قدرت های هسته ای باید بپذیرند که برای مصالحه با کشور ایران باید مذاکره کنند و دوره نوشتن دیکته های استعمارگران به پایان رسیده است.
طاهر علمی در بخش دیگری از سخنانش افزود: ایران توانست یک مدل نو برای حل و فصل مسائل در سطح بین المللی به جهان ارائه کند و این پیروزی را بر فرهنگیان که درس ایستادگی را آنان به همه آموخته اند نیز باید تبریک گفت.
وی با اشاره به پرسش مهر امسال خاطرنشان کرد: با این پرسش رئیس جمهور در واقع شما را به کابینه خود دعوت کرده است.
علمی در پایان گفت: امیدوارم تفکر، نگاه و دستاوردهای علمی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی شما دانش آموزان کمک شایسته ای به دولتمردان در جهت معرفی ایرانی آباد با عزت اسلامی و اقتدار ملی در عرصه های جهانی باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار