دراداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران:

برگزاری جلسه تبیین برنامه های اجرایی معاونت پرورشی و فرهنگی

جلسه تبیین برنامه های اجرایی معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با هدف هماهنگی و وحدت رویه در اجرای برنامه ها برگزار گردید.

کد مطلب: ۴۴۸۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستانهای استان تهران،سید مجتبی هاشمی، معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ، در جلسه، تبیین برنامه های اجرایی معاونت پرورشی و فرهنگی که در دفتر معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل برگزار گردید، اظهار کرد: ایجاد هماهنگی و وحدت رویه در فعالیت های اجرایی، تخصصی،دانش افزایی و ارتقای مهارت های حرفه ای روسای ادارات و کارشناسان از اهداف برگزاری این جلسات است.

در ادامه جلسه ،درخشانی پور رییس اداره مشاوره و تربیتی در سخنانی گفت: برنامه اجرایی به ادارات کمک می کند، تا خود را برای مواجهه با موقعیت های جدید، تنظیم رفتارها و ایجاد واکنش های مناسب با شرایط آماده کنند.

وی به تشریح فرم تنظیم شده جهت برنامه اجرایی پرداخت و نحوه پر کردن و چگونگی استفاده از آن را به صورت مبسوط تشریح نمود و خاطر نشان کرد: برنامه اجرایی صرفا برای آگاهی برنامه ریز از برنامه های مجموعه مورد نظر، میزان دستیابی به هدف، میزان اهمیت برنامه براساس اسناد بالادستی، گردآوری مستندات حین اجرای برنامه و ... است و این برنامه که با توجه به موافقت نامه ارتقاء شاخص فعالیتها،برنامه استراتژی، جشنواره شهید رجایی و اسناد بالادستی تنظیم می گردد، باعث تمرکز مدیر و نیروهای اجرایی به برنامه ها شده ارزیابی فعالیتها را آسان می نماید.

شایان ذکر است ،در این جلسه، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل شهرستان های استان تهران گفت: ادارات می بایست با شناخت مفاهیم، بسترها، استراتژی و چگونگی فرایند برنامه ریزی چشم اندازهای آتی خود را ترسیم نموده تا بتوانند با شرایط خود سازگاری و انطباق داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار