حق ما قهرمانی در مسابقات پارا المپیک است

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران گفت: حق ما قهرمانی در مسابقات پارا المپیک 2016 است.

کد مطلب: ۴۴۷۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی هادی رضایی اظهار کرد: مسابقات جام بین قاره ای که از 23 اسفند ماه به میزبانی چین برگزار خواهد شد، آخرین فرصتی است که تیم ها می توانند کلاس بندی بازیکنان جدید خود را برای رقابت های پارالمپیک 2016 به تایید برسانند و پس از آن فرصتی برای این امر وجود نخواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه در این دوره امادگی 18 بازیکن از 13 استان حضور یافته اند، تصریح کرد: 10 بازیکن جدید به تیم ملی دعوت شده اند و موضوع جوان گرایی به شدت در این زمینه دنبال شده است.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران تصریح کرد: حضور ما در مسابقات جهانی به عنوان یک سری بازی های تدارکاتی است که باید بازیکنان آمادگی لازم را در این دوره از بازی ها کسب کنند.
وی با اشاره به اینکه هدف ما قهرمانی نیست بلکه بدست آوردن یک آمادگی کامل است، خاطر نشان کرد: برزیل، مصر، آلمان و بوسنی قوی ترین تیم هایی هستند که در این دوره از مسابقات نیز حضور دارند.
رضایی با اشاره به اینکه به هیچ وجه وعده قهرمانی در پاراالمپیک را نمی دهم بلکه حق ما قهرمانی است، خاطر نشان کرد: در روزهای مسابقه ممکن است هزار اتفاق بیفتد اما نباید فراموش کرد که حق ما در این دوره از مسابقات قطعا قهرمانی است.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران ادامه داد: برخی از کشور های بزرگ دنیا برای بازی با ما درخواست های خود را ارائه داده اند و ما در حال بررسی آن نامه ها هستیم.
وی تصریح کرد: احتمالا 22 خرداد تیم ملی آلمان به ایران می آید و چند بازی تدارکاتی را برگزار خواهد کرد.
رضایی اظهار کرد: سعی خواهیم کرد تمامی نقاط ضعف خودمان را شناسایی کنیم که درمسابقات بتوانیم بدون هیچ نقصی ظاهر شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار