شهید مدافع حرم مجید صانعی افتخار ورزش رزمی همدان

مجمع عمومی هیئت ورزشهای رزمی استان با حضور منعم مدیر کل ورزش و جوانان و رشیدی دبیر فدراسیون ورزش های رزمی برگزار شد.

کد مطلب: ۴۴۶۵۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان همدان ، مجمع عمومی هیئت ورزشهای رزمی صبح امروز با حضور منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان و رشیدی رئیس فدراسیون ورزش های رزمی، مربیان ، داوران و اعضا مجمع در سالن کنفرانس برگزار شد.

در ابتدای جلسه منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان ضمن تقدیر و تشکر از هیئت رزمی استان به پاس زحمات آن ها گفت: هیئت رزمی استان در سال های متمادی نقش آفرینی زیادی در عرصه فرهنگی و ورزشی از خود به جا گذاشته است .که نمود بارز آن شهید صانعی است که با شهادت ایشان افتخاری دیگر نصیب هیئت رزمی استان شد.
رسول منعم با بیان اینکه ورزش های رزمی در همدان با رشد چشمگیری همراه است افزود: این پویایی و تحول در ورزش رزمی توانسته در عرصه ملی و فراملی صاحب افتخار شود و شاهد بودیم چندی پیش در مسابقات جهانی رزمی کاران استان مقام قهرمانی و نایب قهرمانی جهان را کسب کردند.
در ادامه علی رشیدی دبیر فدراسیون رزمی ضمن تشکر از عملکرد خوب استان گفت: بسیار خرسندم كه امروز در خدمت شما خادمین ورزش رزمی هستم ،ورزش رزمی کشور با بیش از ١٠4 سبك و ٨ انجمن در حال فعالیت است که این گنجینه بزرگ از نیروی انسانی جوان و شاداب به معنی داشتن بزرگترین سرمایه در مسیر توسعه ورزش همگانی است.
وی گفت: توسعه همگانی ورزش هیچ منافاتی با توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای ندارد و در واقع ورزش همگانی بستر تولید و زایش حوزه قهرمانیست. و میتواند به عنوان پایگاهی برای تولید و كشف استعدادهای جوان كشور در عرصه های مدال آوری و كسب افتخار باشد. قطعاً این مهم بالفعل نخواهد شد مگر با همت و همدلی در بین تمامی هیات‌های استانی این فدراسیون و ایجاد شبكه خانواده بزرگ ورزش رزمی كشور می باشد.
علی رشیدی دبیر فدراسیون ورزش‌های رزمی در پایان به سوالات مطرح شده حاضرین در خصوص صدور احکام، کارت های عضویت و عملکرد و هماهنگی مسولین سبک‌ها با هیات‌ها پاسخ داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار