اختصاص 495 میلیارد ریال برای پنج طرح عمرانی در همدان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان گفت: هیات دولت با پرداخت 495 میلیارد ریال برای مقابله و پیشگیری از خشکسالی و سایر طرح های این استان موافقت کرد.

کد مطلب: ۴۴۴۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش خبرنگار پانا از استان همدان، طالبی گفت: 200 میلیارد ریال از این اعتبار به احداث کنار گذر غربی شامل راه اصلی همدان - رزن، همدان - ملایر و همدان - بیجار اختصاص یافته است.
وی اضافه کرد: با شتاب بخشیدن به روند اجرایی این طرح و بهره برداری از آن، شاهد کاهش ترافیک و سوانح احتمالی در مسیرهای برون شهری این استان خواهیم بود.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان بیان کرد: ساخت کنار گذر غربی موجب تردد مسافران مرکز و شمال از این محور شده و این امر بار ترافیکی را در همدان می کاهد.
طالبی اظهار کرد: همچنین در راستای مقابله با خشکسالی 20 میلیارد ریال برای تکمیل طرح ساختمان سد کلان و شبکه آبیاری و زهکشی ملایر اختصاص داده شده است.
وی همچنین از اختصاص 150 میلیارد ریال به احداث باند دوم اسدآباد - کنگاور - صحنه (کمربندی اسدآباد)، 85 میلیارد ریال به احداث باند دوم کبودرآهنگ - قیدار- سلطانیه (قطعه کبودرآهنگ به شیرین­سو و کمربندی شیرین­سو) و اختصاص 40 میلیارد ریال به بزرگراه تاکستان - رزن (کنارگذر شهر رزن) خبر داد.
وی بیان کرد: طبق ماده 10 قانون تنظیم مقرات مالی دولت، به دولت اجازه داده می شود برای پیش آگاهی، پیشگیری، امداد رسانی و بازسازی و نوسازی مناطق آسیب دیده از حوادث غیر مترقبه اعتبار مورد نیاز را اختصاص دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار