برگزاری دوره های آموزشی امداد و نجات درواحدهای آموزشی شهرستان اسلامشهر

با همکاری، مدیریت آموزش و پرورش، جمعیت هلال احمر و سازمان آتش نشانی دوره آموزشی امداد و نجات و مقابله با حوادث در هنرستان دختران شهدای واوان شهرستان اسلامشهر برگزار گردید.

کد مطلب: ۴۴۲۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های تهران ،با هماهنگی مدیریت آموزش و پرورش ،جمعیت هلال احمر و سازمان آتش نشانی ودرراستای آشنایی با اصول اولیه امداد و نجات و مقابله با حوادث وتدریس عملی مباحث مربوط به کتاب آمادگی دفاعی سال دوم دبیرستان ،یک دوره آموزشی کامل در هنرستان دختران شهدای واوان برگزار گردید.

مدرس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلامشهر در این رابطه افزود: هلال احمر و صلیب سرخ تشکیلاتی بین المللی هستند که در حوادث طبیعی و غیر طبیعی به افراد آسیب رسیده خدمات ارائه میدهندو خاطر نشان کرد، آموزش اولیه اصول امداد و نجات به دانش آموزان از ضروریات مهم خواهد بود.

مربی سازمان آتش نشانی،شهرستان اسلامشهر نیزدرسخنانی گفت : ما به دانش آموزان برطبق مثلث خاص احتراق ، که شامل،حرارت ، اکسیژن وماده سوختنی میباشند، تدریس نمودیم و آنها را برای مقابله با مراحل اولیه حضور در حوادث و توان مقابله با آن آماده میکنیم .

شایان ذکر است، این دوره های آموزشی در بیشتر واحدهای آموزشی شهرستان اسلامشهر اجرا میگردد و با استقبال خوب دانش آموزان نیز همراه میباشد.

/ خبرنگار : فاطمه وظیفه/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار