به مناسبت سالروز آغاز ولادت حضرت ولی عصر :

رابطین مهدویت مدارس استان یزد به اردوی زیارتی قم ،جمکران اعزام شدند

در این اردوی سه روزه که در محل مجتمع فرهنگی بنیاد مهدویت در جوار مسجد مقدّْس جمکران برگزار گردید، رابطین مهدویت مدارس استان یزد، با حجه الاسلام قرائتی رئیس هیئت امناء بنیاد مهدویت کشور دیدار کردند.

کد مطلب: ۴۴۲۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از یزد، در این دیدار حجه الاسلام قرائتی با استناد به آیاتی از قرآن کریم تاکید کرد: طبق وعده قرآن، زمین هیچگاه از حجت خالی نبوده و نخواهد بود

وی به تبیین بخشهایی از فلسفه ی وجودی حضرت ولی عصر(عج) پرداخت رابطین مهدویت را به غنیمت شمردن فرصت خدمت در راستای ترویج معارف مهدوی در این کسوت توصیه نمود.

در ابتدای این، سرداری معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد ، گزارشی از فعالیتهای انجام شده در راستای اجرای طرح تربیت مهدوی در مدارس استان ارائه نمود.

همچنین سردار رحیم صفوی مشاور رهبر معظم انقلاب و رئیس هیئت مدیره اجرایی بنیاد مهدویت کشور با حضور در جمع رابطین مهدویت استان یزد در محل برگزاری همایش، به بیان چشم انداز روندهای ائتلاف امریکا و همسویان منطقه ای آن به عنوان بانیان اصلی تروریستهای تکفیری در سوریه پرداخت.

وی افزود: هدف اصلی این ائتلاف، تضعیف بنیه کشورهای اسلامی به نفع رژیم صهیونیستی است و با بروز این وقایع، تکلیف ما در دفاع از مسلمانان بیش از پیش سنگین تر می شود.

زیارت حرم حضرت معصومه (س) در شهرستان قم، شرکت در دعای کمیل و دعای ندبه و دیدار با آیت ا... میلانی از دیگر برنامه های این همایش بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار