فرماندار تکاب :

تقویت همدلی و اتحاد از مؤثرترین راه‌های مقابله با توطئه‌های دشمنان است

فرماندار تکاب گفت : تقویت همدلی و اتحاد بین امت اسلامی از مؤثرترین راه‌های مقابله با توطئه‌های تفرقه افکنانه دشمنان اسلام در منطقه است.

کد مطلب: ۴۴۱۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی ، ایرج ثقفی در مراسم گرامیداشت هفته وحدت که با حضور امام جمعه اهل سنت، جمعی از روحانیون و اقشار مختلف مردم در مسجد امام علی(ع) برگزار شد ، با تبریک ولادت حضرت محمد مصطفی(ص) و هفته وحدت اظهار داشت: نام‌گذاری هفته وحدت میراث گرانبهای امام خمینی(ره) و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.


ثقفی، توجه و الگو گرفتن از سیره نبوی را برای مسلمانان حیاتی دانست و تصریح کرد: تقویت همدلی و اتحاد بین امت اسلامی از مؤثرترین راه‌های مقابله با توطئه‌های تفرقه افکنانه دشمنان اسلام در منطقه است.


فرماندار شهرستان تکاب هفته دولت را فرصت مناسبی برای نهادینه کردن اتحاد و انسجام بیشتر شیعه و سنی دانست و افزود: شایسته نیست که امت اسلامی اشتراکات خود را فدای اختلافات ناچیز نمایند و با تقویت نقاط مشترک می توانند سپری در مقابل دشمنان بوجود آورند.


وی، زندگی مسالمت‌آمیز اقوام و مذاهب مختلف و نهادینه شدن وحدت در شهرستان تکاب را نمونه‌ای از الگوی راستین وحدت درجامعه اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: در سایه همدلی و یکپارچگی و با حرکت در چهارچوب قانون اساسی به عنوان میثاق وحدت جامعه در جهت توسعه و پیشرفت منطقه تلاش نمائیم.


وی امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه را نتیجه اتحاد، انسجام و همدلی مردم در سایه رهبری فرزانه انقلاب دانست و افزود: تمام پیشرفت‌هایی که در نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف بوجود آمده، ناشی از نهادینه شدن امنیت و گسترش آرامش در جامعه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار