اصناف و بازاریان با ایجاد اشتغال تسری بخش امنیت و آرامش در جامعه هستند

فرمانده انتظامی استان با تاكید بر اینكه امنیت موجود حاصل ارادت به ائمه معصومین (ع) است گفت: اصناف و بازاریان با ایجاد اشتغال تسری بخش امنیت و آرامش در جامعه هستند.

کد مطلب: ۴۳۹۰۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از زنجان، سردار «علیرضا صالحی» در جمع اصناف و بازاریان زنجان با اشاره به اینكه عشق به امام حسین (ع) باعث همبستگی و رفع كدورت ها است تصریح كرد : عشق به امام حسین (ع) باعث حضور زائران ایرانی در اربعین حسینی و پذیرایی مردم شریف كشور عراق شد.

سردار صالحی در این دیدار تقویت همدلی و همزبانی را از مهم ترین مؤلفه های تحقق امنیت ، ‌آرامش و انضباط اجتماعی برشمرد و تاكید كرد، بایستی بسط و گسترش این دو عنصر مهم، سرلوحه برنامه ها و اهداف كاری پلیس، صنوف و بازاریان قرار گیرد كه در صورت تقویت همكاری داوطلبانه و مستمر اصناف با پلیس قطعاً می توان شاهد تحكیم پایه های امنیت در جامعه بود.

وی با تاكید بر اینكه بدون وجود امنیت رونق اقتصادی تحقق نیافته و كسب و تجارتی وجود نخواهد داشت، افزود: امنیت رگ حیاتی جامعه بشری و لازمه دوام و پایداری آن بوده و چشمان بیدار پلیس امنیت و آرامش را به مردم هدیه داده است.

فرمانده انتظامی استان با تاكید بر اینكه امنیت موجود حاصل ارادت به ائمه معصومین (ع) است گفت: مشاركت و همدلی اصناف با پلیس در پیشگیری از آسیب های اجتماعی یكی از اركان تأمین امنیت پایدار است.

این مقام مسئول از اصناف و بازاریان به عنوان یار و یاور واقعی پلیس در تامین امنیت اجتماعی یاد كرد و گفت: اصناف و بازاریان با مشاركت فعال و احساس مسئولیت خود در تامین امنیت، نقش مهمی در آسایش و آرامش جامعه دارند.

سردار صالحی با تاكید بر اینكه نقش اصناف و بازاریان در تامین نظم، امنیت و آرامش درجامعه مهم است گفت : اصناف و بازاریان با ایجاد اشتغال تسری بخش امنیت و آرامش در جامعه هستند.

فرمانده انتظامی استان زنجان در خاتمه تاکید کرد: همانطور كه پلیس در جبهه امنیت انجام وظیفه می نماید اصناف و بازاریان هم در جبهه اقتصادی فعالیت می كنند و همكاری این دو نهاد با هم قطعاً به امنیت و ثبات و آرامش و رضایت خاطر شهروندان خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار