معاون وزیر آموزش و پرورش در کرمانشاه:

آیین نامه حقوق و دستمزد معلمان مدارس غیر دولتی در حال تکوین است

معاون وزیر و رییس سازمان مدارس غیر دولتی در سفر یکروزه خود به کرمانشاه در گردهمایی مدیران و موسسان مدارس غیر دولتی با اشاره به مشکلات فراروی این مدارس گفت: بسیاری از مشکلات مربوط به گذشته است و در حال حاضر سعی داریم موانع بر سر راه را برطرف کنیم.

کد مطلب: ۴۳۸۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کرمانشاه، مرضیه گُرد معاون وزیر و رییس سازمان مدارس غیر دولتی گفت: در برنامه ششم سند تحول توسعه مشارکت های مردمی یکی از اولویت های وزارت متبوع می باشد.
معاون وزیر افزود: یکی از استراتژی های وزیر آموزش و پرورش توسعه مشارکت های مردمی می باشد و برای نیل به این اهداف باید از ظرفیت خانواده ها بیشتر استفاده نمود.
مرضیه گرد با ابراز نگرانی از افزایش صندلی های خالی مدارس غیر دولتی گفت: آمار این صندلی های خالی نگران کننده است، بنابراین باید پژوهشی در سطح استان انجام پذیرد، اما اگر کیفیت مدارس بالا برود و موجبات اطمینان خاطر خانواده ها فراهم گردد بسیاری از مشکلات حل خواهند شد.
وی با دعوت از موسسین برای مطالعه عمیق سند تحول اظهار داشت: یقینا بسیاری از تنگناها با مطالعه سند تحول مرتفع خواهد شد.
معاون وزیر و رییس سازمان مدارس غیر دولتی گفت: تعداد 16 آیین نامه با 16 کارگروه شروع آغاز شده است که مهمترین آن آیین نامه حقوق و دستمزد معلمان مدارس غیر دولتی می باشد.
وی، از راه اندازی مرکزی خبر داد که دوره های ضمن خدمت را برای مدارس غیر دولتی برگزار نموده و گواهی نامه های معتبر ارایه می دهند.
گُرد از توسعه مراکز پیش دبستانی خبر داد گفت: قطعا فعالیت این مراکز از ضروریات آموزش و پرورش می باشد.
معاون وزیر اظهار نمود: اگر سطح نمرات مدارس غیر دولتی از سطح میانگین پایین تر باشد برای سال تحصیلی آینده مجوز ثبت نام جدید به آن ها داده نخواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار