در کهگیلویه و بویراحمد تصمیم گیری شد؛

مادران شاغلی که دانش آموز ابتدایی دارند، پنجشنبه ها تعطیل شدند

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: روزهای پنجشنبه برای مادران شاغلی که دارای فرزند دانش‏ آموز دوره ابتدایی هستند به شرط جبران ساعات کاری خود در سایر روزهای هفته طبق ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری تعطیل است.

کد مطلب: ۴۳۷۳۰۳
لینک کوتاه کپی شد

فریبا رحمانپور در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا اظهارکرد: این بخشنامه با توجه به سیاست‏ها و اهداف دفاتر امور بانوان و خانواده در جهت تحکیم بنیان خانواده و بهینه ‏سازی مدیریت امور خانواده در استان اجرایی شد. با اجرای این بخشنامه مادران شاغل فرصت بیشتری در کنار خانواده برای راهنمایی و ارشاد فرزندان خود خواهند داشت.

وی افزود: با پیگیری های انجام شده و همکاری استاندار کهگیلویه وبویراحمد بر اساس بخشنامه هیات وزیران این مصوبه در سطح استان اجرایی شد.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: این بخشنامه با توجه به سیاست‏ها و اهداف دفاتر امور بانوان و خانواده در جهت تحکیم بنیان خانواده و بهینه ‏سازی مدیریت امور خانواده در استان اجرایی شد.
وی تاکید کرد: انتظار می رود مدیران ومسئولان دستگاه‏ های اجرایی شرایطی را فراهم کنند تا مادران شاغل بتوانند از تسهیلات و تمهیداتی که در قوانین و بخشنامه های صادره از سوی هیات دولت برای آنها در نظر گرفته شده استفاده کنند.
رحمانپور گفت: نامه اجرایی این بخشنامه برای دستگاه‏ های اجرایی استان ارسال شده است و از هفته جاری نیز قابلیت اجرایی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار