بازدید مدیر کل نوسازی مدارس خراسان رضوی از سرخس

مدیر کل نوسازی مدارس استان خراسان رضوی از طرحهای در حال ساخت آموزش و پرورش سرخس بازدید کرد

کد مطلب: ۴۳۶۲۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، هدایت الله هاشمی نسب از دبیرستان امام حسین ع ، سالن چند منظوره ۱۴ دستگاه فرهنگیان، دبستان تپه میراحمد ،استخر سرپوشیده و فضاهای آموزشی در حال ساخت بزنگان سرخس بازدید کرد.

مدیر کل نوسازی مدارس خراسان رضوی در حاشیه این بازدیدها با اشاره به اهمیت ساخت فضاهای جدید گفت: در نظر داریم برای شهرستان سرخس در نواحی کم برخوردار مدارس جدیدی ایجاد کنیم که لازمه این کار مشارکت خیرین و نیکوکاران می باشد و انشالله به زودی ساخت مدارس جدید آغازخواهد شد .
وی اظهار امیدواری کرد فضاهای آموزشی که در سرخس در حال ساخت هستند تا دهه مبارک فجر افتتاح شدهو به بهره برداری کامل برسند.
مدیر آموزش و پرورش سرخس هم گفت: مقرر شد با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان یک باب آموزشگاه در شهرک شهید رجایی به لحاظ تراکم بالای دانش آموزان در این منطقه از شهر احداث کنیم که کمک شایانی به عدالت آموزشی خواهد شد.
عباس دادمحمدی در ادامه خاطر نشان ساخت:همچنین در بازدید مدیر کل نوسازی مدارس استان از سرخس قرار شد دو باب آموزشگاه خیرساز بنا بر ضرورت و اولویت منطقه ای در شهرستان ساخته شود که انشالله به زودی اجرایی خواهد شد.
وی در پایان افزود: همچنین در این بازدید مدیر کل نوسازی مدارس قول داد که در تامین بخشی از نیازهای کامپیوتری ، میز و نیمکت مدارس از آموزش و پرورش شهرستان حمایت های لازم صورت پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار