معاون خدمات شهری شهرداری باقرشهر:

نیروهای خدمات شهری شهرداری باقرشهر در مواجه با برف و باران آماده اند

معاون خدمات شهری شهرداری باقرشهر از آمادگی کامل نیروهای ستاد برف روبی شهرداری خبرداد.

کد مطلب: ۴۳۴۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستان های استان تهران، عباسی، معاون خدمات شهری شهرداری باقرشهر از گفت: با توجه به برودت ها ازنیمه شب گذشته تاصبح امروز عملیات برف روبی در معابر اصلی باقرشهر انجام گرفته است.

عباسی ادامه داد: با توجه به برودت هوا عملیات برف روبی در معابر اصلی باقرشهر توسط نیروهای خدمات شهری به صورت کامل انجام گرفته است .

وی در ادامه افزود : کلیه عوامل امور شهری ، حوزه حمل و نقل و ترافیک با همکاری واحد حوادث اقدام به نمک پاشی در سطح شهر و معابر اصلی علی الخصوص در مقابل مدارس، امکان عمومی، مساجد و درمانگاهای باقرشهر نموده اند.

معاون خدمات شهری شهرداری باقرشهربا بیان اینکه باعوامل ترافیک شهری از ساعات اولیه بامداد در خیابان های اصلی حضور داشته ان ، گفت: برای جلوگیری از اختلال های احتمالی در سرویس دهی ون ها و تاکسی ها عوامل ترافیک در سطح شهر حضور داشته ودر حال حاضر کلیه معابر باز بوده و مشکلی برای تردد شهروندان وجود ندارد.

عباسی با تأکید بر این ‌که شهرداری برای مواجه باهرگونه شرایط جوی آمادگی کامل دارد، افزود: شهرداری باقرشهر آمادگی لازم برای خدمت رسانی در راستای پاکسازی سطح شهر و جلوگیری ازبروزآب گرفتگی و مشکل در معابراصلی را برای آسایش شهروندان و راحتی تردد آنان دارد.

/خبرنگار: سیما قربانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار