برگزاری جلسه شورای اداری آموزش و پرورش شهرستان قدس

جلسه شورای اداری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قدس با حضور همکاران اداری برگزار شد.

کد مطلب: ۴۳۲۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران، در این جلسه محمدرضا بهمنش مدیریت اداره، محمد قاسمی معاونت پرورشی، احسان اله کالجی معاونت پژوهش و فناوری، صادق محمدی معاونت پشتیبانی، علی سلیمانی معاونت آموزش متوسطه و کارشناسان اداری شرکت داشتند.

محمدرضا بهمنش، در سخنانی ضمن تشکر از زحمات همکاران گفت: کار اداری و سیستمی نیاز به نظم داردو یکی از ابعاد نظم برنامه ریزی است که از نشانه های افراد موفق است و اگر در وقت شناسی و نظم مقید باشیم می توانیم در ارتقای بازدهی سازمان مان کمک کنیم و همچنین الگوی خوبی برای دانش آموزان باشیم.

وی در ادامه گفت: جوابیه های نامه های اداری باید با دقت طبق زمان مشخص انجام شودو همچنین ضمن تکریم ارباب رجوع کار مراجعین مخصوصا همکاران فرهنگی با سرعت بیشتری صورت گیرد.

مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قدس گفت: با توجه به استقلال آموزش و پرورش از مسائل سیاسی و جناحی، دقت داشته باشید که از امکانات این سازمان در جهت کاندیداها استفاده نشودو هر چند در بحث اجرای انتخابات آموزش و پرورش پیش قراول بوده و هست، اما وارد مسائل سیاسی کاندیداها و جانبداری نخواهیم نشد.

سپس محمد قاسمی، معاونت پرورشیو تربیت بدنی، در مورد حدود وظایف معاونت پرورشی گفت: نظارت و اشاعه وظایف پرورشی فقط به بر عهده این معاونت نیست و همه معاونت ها در بازدید از مدارس مسائل پرورشی را مدنظر داشته باشند.

صادق محمدی ، معاونت پشتیبانی ،گفت: با توجه به انتخابات پیش رو و حساسیت و اهمیت این انتخابات شابسته است تمام اهتمام خود را جهت همکاری در برگزاری داشته باشیم و البته یادآور می شوم که هیچ گونه حمایتی علنی یا غیر از کاندیداها صورت نگیرد و فقط موظف به همکاری در اجرای انتخابات هستیم.

در ادامه احسان اله کالجی، معاونت پژوهش و فناوری گفت:آن چیزی که حائز اهمیت است تعامل و همکاری افراد یک سازمان می باشد تا کارها به شکلی مطلوب پیش رودو در این راستا دوره های ضمن خدمت در نظر گرفته شده تا باعث ارتقای توانمندی همکاران اداری شود و «تدبیر در آموزش و پژوهش، تعمیق در پرورش و ارتقای منزلت معلم در سایه همدلی و همزمانی» به عنوان شعار مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قدس انتخاب شد.

در این جلسه ،از صغری ناصری کارشناس سنجش،حسن فرامرزی کارشناس تکنولوژی و گروه های آموزشی، مسیب صفری کارشناس آموزش ابتدایی، حمید اینانلو کارشناس امور اداری، عباس شمسایی کارشناس مسئول فناوری،اسماعیل حسن پور کارشناس تربیت بدنی، مریم درزی کارشناس مسئول سوادآموزی، لیلا شیری کارشناس پیشگیری از آسیب های اجتماعی، اکبر قلی زاده کارشناس مسئول خدمات با اهدای جوایزی قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار