شهردار صالحیه درشهرستان بهارستان:

ایجاد سرانه های فرهنگی نقشی موثر در توسعه پایدار شهری دارد

شهردار صالحیه درشهرستان بهارستان ،در خصوص نقش سرانه های فرهنگی گفت:ایجاد سرانه های فرهنگی نقشی موثر در توسعه پایدار شهری دارد.

کد مطلب: ۴۳۱۹۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ازشهرستان های استان تهران، با توجه به جمعیت جوان شهر صالحیه و کمبود مراکز فرهنگی،ورزشی ، آموزشی و ... ایجاد اماکنی همچون فرهنگسرا، سرای محله، مجموعه‌های تفریحی و ورزشی نقشی غیر قابل انکار در رضایتمندی و ارتقای سطح فرهنگ و معیشت شهروندان دارد که این امر مشارکتی همگانی را طلب می کند.

در همین راستا قربانی، شهردار شهر صالحیه ضمن تایید مطالب فوق اظهار کرد: تمام هدف ما درمجموعه شهرداری ایجاد کاری است که بر مبنای باقیات الصالحات باشد، که خروجی آن باعث رضایتمندی همشهریان ما گردد.

وی در ادامه ،افزود:در همین راستا مجهزترین سرای محله شهرستان بهارستان را باهدف ارتقای سرانه‌های فرهنگی در 4 طبقه و امکاناتی نظیر کتابخانه، مطب پزشک و کلینیک در بهترین نقطه شهر در دست احداث می‌باشد، که امیدواریم با عنایات خاصه اهل بیت عصمت وطهارت(ع)، مردم بافضیلت و اخلاق شهرمان، شاهد افتتاح آن در دهه فجر امسال باشیم.

قربانی از دیگر از کارهای با اهمیت در این خصوص را واگذاری یک قواره زمین به مساحت 900 متر از سهم اراضی شهرداری صالحیه که در اختیار انجمن کتابخانه‌ها قرار گرفته است را اشاره نموده و گفت: جهت احداث پروژه مزبور 600 میلیون تومان اعتبار استانی پیش‌بینی‌شده است که کارهای اولیه ی آن با تعامل شهرداری با اعضای شورای اسلامی شهر صالحیه و انجمن کتابخانه های شهرستان بهارستان صورت گرفته است که در آینده ای نزدیک دیگر اقدامات آن نیز با روند وکیفیت مناسبی انجام می شود تا مردم شهر صالحیه در اجرای فرهنگ کتاب‌خوانی در شمار اولین ها محسوب گردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار