مدیر پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه:

ذخیره سوخت زمستانی در میان واحدهای تولیدی آذربایجان غربی توزیع می شود

مدیر پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: ذخیزه سوخت زمستانی در میان واحدهای تولیدی آذربایجان غربی توزیع می شود.

کد مطلب: ۴۳۱۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی ، اصغر توفیقی روز پنجشنبه در دیدار با فرماندار شهرستان چایپاره اظهار کرد: ذخیزه سوخت زمستانی در میان واحدهای تولیدی استان که از گاز طبیعی استفاده می کنند، توزیع می شود.


وی افزود: تمامی واحدهای تولیدی، صنعتی و دامی که از سوخت گاز استفاده می کنند، برای تامین سوخت ذخیزه زمستانی خود در موارد احتمالی قطعی گاز می توانند به شعبات شرکت پخش فرآورده های نفتی مراجعه کنند.


توفیقی در مورد توزیع نفت سفید برای خانوارهایی که در مناطق شهری و روستائی استان از نفت سفید استفاده می کنند، گفت: تاکنون 37 درصد از سوخت زمستانی استان توزیع شده است و شرکت نفت استان آمادگی دارد در کوتاهترین زمان سوخت زمستانی ادارات و افراد باقی مانده را تحویل دهد.


وی با بیان اینکه هیچ مشکلی برای تامین سوخت زمستانی در استان نداریم، افزود: سهمیه سوخت زمستانی هر خانوار در استان یک هزار و 800 لیتر تعیین است.


فرماندار شهرستان چایپاره هم در این دیدار با بیان اینکه در این شهرستان بیش از شش هزار خانوار شهری و روستائی از سوخت نفت سفید استفاده می کنند، گفت: مصرف سوخت نفت سفید شهرستان چایپاره 12 میلیون لیتر در سال است که تاکنون از این میزان هشت میلیون و 800 لیتر توزیع شده که از میانگین استانی بیشتر است.


مرتضی اصغری اظهار کرد: شهرستان چایپاره از سال 87 به شهرستان ارتقاء یافته و بیش از 60 هزار نفر جمعیت را در خود اسکان داده است و جهت تامین رفاه حال شهروندان چایپاره ای خواستار راه اندازی نمایندگی پخش فرآورده های نفتی در این شهرستان هستیم.


شهرستان چایپاره در 200 کیلومتری شمال ارومیه مرکز استان آذربایجان غربی واقع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار