نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی

شکایت رسانه ملی از نماینده مجلس باید در گینس ثبت شود

نماینده مردم ساری و میاندورود گفت: شکایت رئیس رسانه ملی از من و پیرموذن نماینده اردبیل به دلیل انتقاد از این رسانه بود.

کد مطلب: ۴۲۹۷۰۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، سیدرمضان شجاعی‌کیاسری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با نزدیک شدن انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی شاهد سه ضلعی شدن جناح‌های سیاسی هستیم، اظهار کرد: اصولگرایان تندرو، اصلاح‌طلبان تندرو و معتدلان هر دو جناح تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه تلاش می‌شود جریان اصولگرایی و اصلاح‌طلبی لیست نهایی دهند، افزود: جریان اصولگرایی و حزب موتلفه هم لیست مشترک می‌دهند و جریان اصلاح‌طلبی هم با لیست محمدرضا عارف به میدان می‌آیند.

این مسئول با اشاره به اینکه جریان روشن‌فکری و اعتدال در مجلس آینده بیشتر خود را نشان می‌دهد، بیان کرد: مجلس آینده از جهت بار کارشناسی بالاتر، سیاسی تندتر و نزدیک‌تر به دولت فعلی است مگر اینکه نزدیک به انتخابات اتفاقی جدید رخ دهد و اصلاح‌طلبان و اصولگرایان لیست جداگانه بدهند.

به گزارش پانا-مازندران، شجاعی کیاسری با بیان اینکه حزب جمعیت رهروان ولایت هم در استان‌ها لیست می‌دهند، افزود: لیست کاندیداهای جمعیت رهروان ولایت در بردارنده دیدگاه اعتدالیون اصلاح‌طلبان و اصولگرایی است.

وی تغییر فرمانداران و استانداران در ماه‌های نزدیک به انتخابات را صلاح ندانست و خاطرنشان کرد: تغییر استانداران و فرمانداران شبهه‌ای به شبهات اضافه می‌کند اما اگر ضرورت هم داشته باشد تحولات خیلی اثرگذار نیست.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه روند تغییر و تحولات فرمانداران و استانداران برای برگزاری انتخابات سالم مضر است، گفت: نگاه اصلاحی دولت همیشه در استان‌ها زیرسئوال است.

این مسئول با بیان اینکه ساز و کار نظام انتخاباتی محکم است، افزود: فرمانداران در چینش افراد روی صندوق‌های رای اعمال نظر دارند.

شجاعی با بیان اینکه وزیر کشور باید هدف از این جابه‌جایی فرمانداران و استانداران را توضیح دهد، خاطرنشان کرد: مشخص است کارشناسانی که فرمانداران را رصد کردند جابه‌جایی به موقع را نمی‌دانستند.

شجاعی با بیان اینکه تبلیغات در حوزه قانون انتخابات باید مشخص شود، افزود: تبلیغات زمان انتخابات باید منطقه‌ای و استانی تعریف شود.

وی اضافه کرد: با توجه به فعالیت فضای مجازی و رسانه‌های الکترونیکی وزارت کشور مانند گذشته نمی‌تواند زمان و مکان تبلیغات را مشخص کند.

شجاعی با بیان اینکه با بهره‌گیری از فضای مجازی انتخابات پیش‌رو نسبت به انتخابات گذشته تفاوت زیادی دارد، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد هستیم بسیاری از دستگاه‌های اجرایی برای تبلیغات انتخابات آتی از تجهیزات اداری، امکانات و حمایت‌های دولتی استفاده می‌کنند.

وی تنها فایده سفر رئیس‌جمهوری به مازندران را تخصیص کامل اعتبار امسال دانست و گفت: ستاد بحران استان عاجز از جمع کردن 10 روستای سیل‌زده مرکز مازندران است.

این مسئول درباره شکایت سرافراز رئیس رسانه ملی از دو نماینده مجلس، گفت: بعد از فرمایشات رهبری که الزامات 9 گانه را مطرح کردند رسانه ملی می‌توانست آن را جمع کند و به بحث پسابرجام بپردازد.

وی ادامه داد: انتقاد ما از رسانه ملی این بود که چرا گذشته را برجسته می‌کند چرا نگاه‌های سیاسی اعمال می‌شود و جریانی را تقویت می‌کند.

شجاعی با اعلام اینکه سرافراز از دو نماینده مجلس بابت این انتقاد شکایت کرد، خاطرنشان کرد: شکایت رئیس رسانه ملی از من و پیرموذن نماینده اردبیل بود.

وی با بیان اینکه براساس اصل 86 قانون اساسی نماینده‌ها حق اظهار نظر بر دستگاه‌های اجرایی را دارند، افزود: به عنوان نماینده نماینده‌ها در کمیسیون فرهنگی مجلس انتخاب شدم و حق اظهار نظر بر رسانه ملی را دارم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شکایت رسانه ملی هنوز به صورت رسمی به ما اعلام نشده، گفت: این نوع شکایت باید در گینس ثبت شود که دستگاهی از نماینده ملی شکایت کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار