مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی به پانا خبر داد:

پذیرایی از زائران اربعین در مسیر بازگشت در موکب های اوقاف استان مرکزی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: زائران اربعین در مسیر بازگشت از کربلای معلی در موکب های برپاشده توسط این اداره کل اطعام و اسکان داده می شوند.

کد مطلب: ۴۲۹۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد

حجت الاسلام عباسیان در گفت و گو با خبرنگار پانا استان مرکزی، افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با برپایی دو موکب قبل و بعد از اربعین از محل نیات واقفین آماده خدمت رسانی به زائران حسینی است.
وی با اشاره به اقدامات پیش بینی شده برای خدمت رسانی به زائران اربعین، اظهار داشت: استان های ایلام و خوزستان به عنوان میزبان و استان هایی که به عنوان معین و کمک رسان انتخاب شده اند از جمله استان مرکزی، هماهنگی های لازم را با یکدیگر به منظور هم افزایی و تسریع در ارائه خدمات انجام داده اند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی ادامه داد: طبق هماهنگی های انجام شده با دستگاه های مرتبط، خیرین، مردم، هیات امنای بقاع متبرکه و متولیان موقوفات برای جمع آوری کمک های مردمی و نذورات صورت پذیرفته است.
حجت الاسلام عباسیان با اشاره به اینکه عمده مشکل و نیاز زائران اربعین پس از اربعین و در مسیر بازگشت است، اضافه کرد: به جهت نبود موکب های مردم عراق پس از اربعین در مسیر بازگشت زائران با مشکلاتی مواجه می شوند که ضروری است موکب های ایجاد شده از جمله موکب اوقاف و امور خیریه استان مرکزی آمادگی لازم را برای ارائه خدمات در مسیر بازگشت داشته باشند و با ذخیره سازی مواد غذایی، اطعام زائران را در مسیر بازگشت به نحو مطلوبی انجام دهند.
وی بیان کرد: موکب های ایجاد شده توسط اوقاف و امورخیریه استان مرکزی از 11 تا 13 آذرماه جاری به مدت 4 روز آماده پذیرایی از زائرین حرم حسینی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار