استاندار چهارمحال و بختیاری :

خدمات رسانی شهری باید ارتقا پیدا كند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: وضعیت خدمات رسانی شهری به شهروندان بایستی ارتقا یابد.

کد مطلب: ۴۲۹۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا از استان چهارمحال و بختیاری ، قاسم سلیمانی دشتكی در نشست با جمعی از اصناف و بازاریان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مدیران شهری باید تلاش خود را برای ارتقای خدمات رسانی به مردم افزایش دهند.
وی تأكید كرد: برای افزایش میزان رضایت شهروندان از عملكرد مدیران، باید توسعه خدمات عمرانی در شهرها نیز بهبود یابد. سلیمانی دشتكی افزود: توسعه عمران و خدمات شهری در چهارمحال و بختیاری، به همكاری بین دستگاهی بیشتری نیاز دارد.
وی تصریح كرد: در دو سال گذشته تلاش شده تا با ارای طرح های مختلف، زمینه توسعه نقاط گوناگون چهارمحال و بختیاری به ویژه شهركرد، فراهم شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری بیان داشت: اجرای پروژه هایی مانند جاده های چهار خطه، ارتقای وضعیت راه های منتهی به استان های دیگر، بازگشایی امتداد بولوار آیت الله كاشانی شهركرد، انتقال مكان فعالیت خوار و بار فروشان به شرق شهركرد، توسعه فناوران جنوب شهر، زیرسازی جاده منتهی به آرامستان جدید، عقب نشینی دیوار دانشگاه شهركرد و آغاز عملیات اجرایی چهار خطه شهركرد - چالشتر از مهمترین طرح های اجرایی در این مدت به شمار می رود.
سلیمانی دشتكی اضافه كرد: عقب نشینی صنوف خیابان ملت، راه اندازی تونل فارسان - دشتك، حدف نقاط حادثه خیر و توسعه تصفیه خانه آب شهری از دیگر برنامه های اجرایی صورت گرفته در دو سال گذشته محسوب می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار