محسن خان جهانی در گفت و گو با پانا:

«آزادراه» به آزادراه ها رسید

كارگردان فیلم سینمایی «آزادراه» درباره ایده تبلیغاتی نو و خلاقانه این فیلم سینمایی با خبرنگار فرهنگی پانا گفت و گو كرد.

کد مطلب: ۴۲۸۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد
محسن خان جهانی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی پانا درباره تبلیغات فیلم «آزادراه»،در حاشیه آزادراه ها گفت: یكی از اتفاقات جالب تبلیغات این فیلم این است كه پوسترهای «آزادراه» در همه آزادراه ها نصب شده است. زیرا روابط عمومی وزارت راه با دیدن فیلم من از حمایت این وزارتخانه از اكران فیلم گفت و بیلبوردهای رایگانی را در اختیار ما قرار داد.
وی افزود: یكی دیگر از خلاقیت ها در تبلیغات این فیلم توزیع بروشور فیلم «آزادراه» در قطارهای مسافربری، هواپیماها و سایر وسایل حمل و نقل بین شهری است. چند هفته پیش وزیر راه نسبت به تماشای این فیلم ابراز تمایل كردند و من از ایشان خواستم برای احترام به سینما، این فیلم را در سالن سینما تماشا كنند.
كارگردان فیلم «صندلی 257» ادامه داد: در این دیدار من از ایشان گلایه كردم كه چرا از ساخت فیلم «آزادراه» حمایت نكردند. مگر در یكی دو دهه اخیر چند فیلم درباره راه ساخته شده است؟!
وی در پایان از ایده جدید خود برای فیلمسازی خبر داد و گفت: اتفاقا یكی از ایده هایی كه برای ساخت فیلم در نظر دارم، پرداختن به سوژه خبرنگاران است كه حرف های زیادی برای گفتن درباره این حرفه دارم. اهالی رسانه و مطبوعات قشر مظلوم جامعه هستند. من دوست دارم سوژه های قدیمی را با زاویه دید جدیدی روایت كنم. اما بیشتر به سوژه هایی گرایش دارم كه تاكنون كسی بر آن ها تمركز نكرده باشد. مثل همین فیلم سینمایی «آزادراه» كه پیش از این فیلمی درباره آن ساخته نشده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار