در گفت و گو با پانا مطرح شد؛

علی مشهدی برنامه «خندوانه» کارگردانی می کند

علی مسعودی نویسنده سینما و تلویزیون از نگارش فیلمنامه اثر سینمایی جدیدی که قصد دارد خود آن را کارگردانی کند، خبر داد.

کد مطلب: ۴۲۵۲۱۴
لینک کوتاه کپی شد

علی مسعودی کمدین برنامه «خندوانه» و نویسنده کشورمان در پاسخ به این سوال خبرنگار فرهنگی پانا که چرا هنرنمایی نویسندگان در رقابت خنداننده برتر این برنامه بیشتر دیده شد، گفت: من سال هاست به این نتیجه رسیده ام که متن اهمیت بیشتری از بازی در یک اثر دارد اما این نتیجه ای است که باید مدیران هم به آن برسند. چراکه گاهی می بینم مدیری بر حضور یک یا چند بازیگر در یک سریال همیشه تاکید می کند. در حالی که متن اصل قضیه است و بازی بر اساس آن شکل می گیرد.

وی افزود: به نظرم برنامه خندوانه توانست این موضوع را تایید کند. برای مثال کار من علی مسعودی در رقابت خنداننده برتر به خاطر این دیده شد که بر پایه متن خوبی اجرایم را پیش می بردم.
نویسنده سریال «آقا و خانم سنگی» درباره حضورش در سری جدید برنامه «خندوانه» نیز بیان کرد: من در این برنامه دوست دارم دوباره شرکت کنم. اما حتما شرکتم کمتر از گذشته خواهد بود. به رامبد جوان هم گفتم دوست دارم علی مشهدی دیگری در این برنامه معرفی شود. اما حضورم در سری دوم برنامه که گذشت، برای خودم تجربه بسیار خوبی بود. مردم برای پدر و مادرم فاتحه خواندند.
مسعودی درباره اخرین فعالیت اش در حوزه سینما و تلویزیون ادامه داد: مشغول نگارش فیلمنامه جدید برای یک اثر سینمایی هستم که می خواهم خودم آن را بسازم. اما هنوز نام و شرایط ساخت آن قطعی نشده است و بعدها اعلام خواهم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار