فرمانده انتظامی محلات در گفت و گو با پانا:

مشارکت مردم با پلیس، شرط پایداری امنیت در جامعه است

فرمانده انتظامی شهرستان محلات گفت: همبستگی میان مردم و پلیس و مشارکت شهروندان با پلیس مهم ترین شرط پایداری امنیت در جامعه می باشد.

کد مطلب: ۴۲۴۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد

فرامرز گودرزی در گفت و گو با خبرنگار پانا استان مرکزی با اشاره به اهمیت نقش مشارکت مردم در برقراری امنیت افزود: هوشیاری مردم در برابر مجرمان از حضور مقتدرانه پلیس نیز کار آمدتر است و همبستگی و مشارکت میان مردم با پلیس تضمین کننده انضباط اجتماعی و مهم ترین شرط پایداری امنیت در جامعه می باشد.

وی ابرازداشت: شهروندان باید با اهمیت قائل شدن برای نقش مشارکتی خود با پلیس و رعایت قوانین و مقررات پلیس را در ارائه خدمات انتظامی یاری کنند و در این میان مهم ترین مولفه برقراری امنیت توسط پلیس برخورداری از اعتماد مردم است.

فرمانده انتظامی شهرستان محلات ادامه داد: امنیت در جامعه جز با قانون مداری حاصل نمی شود و مردم باید با عمل به قوانین در جهت تعالی فرهنگ جامعه تلاش کنند که در این راستا پشتوانه پلیس به منظور برخورداری از اقتدار وجود اعتماد میان مردم نسبت به پلیس می باشد.

گودرزی اضافه کرد: بی تفاوتی نسبت به بروز جرم، خدمت به ظالم و خیانت به مظلوم است و هرکدام از مردم می بایست نسبت به ارزش ها و هنجارهای جامعه خود حساس باشند که تفاوت بین قانون مداری و قانون گریزی، تفاوت میان امنیت و ناامنی است و پلیس نیز به راحتی و به شرط وجود اراده مردم قادر به برقراری امنیت می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار