مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر؛

اعزام فعالان بسیج رسانه استان بوشهر به اردو

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر گفت: اردوی رسانه ای بسیجیان عضواین سازمان از 14 آبان ماه 94 به مدت 4 روز به مقصد تهران برگزار خواهدشد .

کد مطلب: ۴۱۸۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از بوشهر ، مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر گفت: پیش بینی های لازم جهت همزمانی اردوی رسانه ای و برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات کشور انجام شده تا کاروان فعالان رسانه ی استان بوشهر ضمن بازدید از موزه ی عبرت (زندان ضد خرابکاری ساواک)، لانه ی جاسوسی، باغ موزه ی دفاع مقدس و دفاتر رسانه ها از فرصت بازدید از نمایشگاه نیز بهره مند باشد.

عبدالله نجفی، به 13 آبان ماه و روز ملی مبارزه با استکبار اشاره نمود و اظهار داشت: با توجه به رشادت های سردار شهید نادر مهدوی، شهید شاخص سال 94 و یارانش در مقابله با آمریکای جنایتکار، عنوان "کاروان علمدار خلیج فارس" را برای این کاروان رسانه ای برگزیده ایم تا پیام آور مقاومت، ایثار و جانبازی در راه مبارزه با استکبار باشد.
مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر افزود: سردار شهید مهدوی در وصیت نامه ی خود، دشمن واقعی را استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا معرفی می کند، خانواده ی بزرگ و تأثیرگذار رسانه نیز نباید از وظیفه ی حساس و خطیر در معرفی چهره ی حقیقی یزید زمانه غافل شود.
نجفی در پایان به حضور نمایندگانی از دفاتر سرپرستی روزنامه ها، خبرگزاری ها، هفته نامه های محلی و وب سایت های خبری در این اردوی رسانه ای اشاره نمود و عنوان کرد: 25 تن از بسیجیان فعال رسانه با هدف تقویت روحیه همدلی و ارتباطات فعالان رسانه ای، آشنایی هرچه بیشتر با فضای رسانه‌ای کشور و انتقال تجربیات موفق در این اردوی رسانه شرکت خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار