در جنوبی ترین شهرستان استان فارس صورت گرفت؛

اجرای طرح رهروان شهید فهمیده در لامِرد

همزمان با 50 شهر جنوبی کشور ، طرح رهروان شهید فهمیده با حضور 250 دانش آموز لامِردی، برگزار شد.

کد مطلب: ۴۱۷۹۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از فارس، طرح رهروان شهید فهمیده با حضور بیش از 250 دانش‌آموزان لامِردی از گلزار شهدای مرکزی لامرد و پس از عبور به‌صورت پیاده از خیابان‌های 15 خرداد و بلوار جهاد سازندگی در محل سالن اجتماعات شهید عامری این شهر برگزار شد.


در این آیین نماینده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنانی با اشاره به اینکه طرح رهروان شهید فهمیده از سال 84 آغاز شده است، اظهار کرد: این طرح به ابتکار نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آغاز شد که خوشبختانه امسال وارد دهمین سال اجرای این طرح می‌شویم.


مختار امیری این طرح را یکی از طرح‌های مهم نیروی دریایی سپاه دانست و بیان کرد: طرح رهروان شهید فهمیده یک فرصت مناسب برای انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل آینده کشور است.

وی با بیان اینکه در ابتدای این طرح تنها در شش شهر ساحلی برگزار می‌شد گفت: امروز طرح رهروان شهید فهمیده در 50 شهر با جمعیت بالای 20 هزار نفر برگزار می‌شود و مهم‌ترین هدف آن زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهید محمدحسین فهمیده و یادآوری ارزش‌هایی که ممکن در زندگی روزمره به فراموشی سپرده شود و آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با مجموعه بسیج و سپاه است.

در ادامه علی زمانی جانشین ناحیه مقاومت سپاه پاسداران لامرد با بیان اینکه حرکت امروز دانش آموزان یک حرکت ساده پیاده روی عزاداری نیست، خاطر نشان کرد: باید در حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، این طرح ها و اقدامات نیز اجرا شود.


وی همزمانی هفته بسیج دانش آموزی با هفته پدافند غیر عامل را یک نکته مثبت دانست و افزود: امروزه دانش آموزان با حفظ ارزش های های دفاع مقدس و ادامه دادن راه شهیدان، نیرو های جنگ نرم هستند.


این مقام مسئول، استبکار ستیزی روز 13 آبان ماه را یک اتفاق بزرگ برشمرد و اذعان کرد: با حضور شما دانش آموزان، در 13 آبان شعار استکبار ستیزی را سر خواهیم داد و به صورت عملی نشان خواهیم داد که ما ادامه راه شهدا و رهروان شهید فهمیده هستیم.


خبرنگار/سیدمحمدحقایقی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار