مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل خبرداد:

تجهیز 2هزار و 78 باب مدرسه و 1هزار و 325 کلاس هوشمند در استان اردبیل

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تجهیز 2هزار و 78 باب مدرسه و 1هزار و 325 کلاس هوشمند از مهمترین اقدامات حوزه هوشمند سازی استان می باشد.

کد مطلب: ۴۱۶۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان اردبیل، صابر سپهری اظهار داشت: مدارس هوشمند از جمله فضاهای موجود در امر آموزش می باشد که می توان با بکارگیری تجهیزات نوین آموزشی در جهت پرورش و ارتقاء استعدادهای فکری قدم برداشت.

سپهری ادامه داد: در این مدارس، فرایندهای یادگیری - یاددهی تقویت شده و محیط تعاملی یکپارچه برای ارتقای مهارت های کلیدی دانش آموزان در عصر دانایی محور فراهم می شود. وی با اشاره به اقدامات استان در خصوص هوشمند سازی مدارس خاطرنشان ساخت: استان اردبیل نیز با بهره گیری از ظرفیت های فناوری موجود اقدامات موثری در حوزه آموزش انجام داده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: تجهیز 2هزار و 78 باب مدرسه و 1هزار و 325 کلاس هوشمند از مهمترین اقدامات حوزه هوشمند سازی استان می باشد.

سپهری افزود: از بین این مدارس 2 باب از مدارس دولتی استان برای اولین بار به امکانات مدرسه هوشمند پیشرفته مجهز گردیده است.

وی با تاکید بر آموزش همکاران فرهنگی در رابطه با فناوری های نوین آموزشی و ساماندهی تجهیزات هوشمند مستقر در مدارس تصریح کرد: کارگاه های آموزشی و بازدید از مدارس هوشمند توسط کارشناسان هوشمند سازی نواحی و مناطق به صورت دوره ای برگزار می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار