برگزاری نشست توجیهی معاونین آموزش ابتدایی و متوسطه مناطق و نواحی اردبیل

خبرگزاری پانا: جلسه توجیهی معاونین آموزش ابتدایی، آموزش متوسطه و آموزش و نوآوری مناطق و نواحی استان به منظور بررسی راه كارهای عملی استقرار سند تحول بنیادین در سالن جلسه اداره كل تشكیل شد.

کد مطلب: ۴۱۵۵۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش اردبیل با اشاره به پیشرفت جایگاه دانش آموزان استان در كنكور، كسب جایگاه دوازدهم در كنكور امسال را سایه تلاش و پشتكار فرهنگیان، دانش آموزان و اولیای آنان دانست و از تجلیل برترین های استان خبر داد.

طوس احمدی حصار استعداد دانش آموزان و رتبه علمی آنان را بالاتر از رتبه كنونی كنكور ارزیابی كرد و رسیدن به جایگاه تك رقمی و بالا را با استمرار برنامه ریزی مناسب و تلاش بیشتر دور از انتظار ندانست.

وی با تشریح چگونگی و شرایط اعلام تعطیلی مدارس، هماهنگی مدیران و روسای مناطق و نواحی آموزش و پرورش با فرمانداران و بخشداران و اعلام تعطیلی به موقع از طرف آنان را خواستار شد.

در ادامه معاون آموزش ابتدایی اداره كل از برگزاری آزمون پیشرفت تحصیلی پایه ششم ابتدایی در دو مرحله به منظور رتبه بندی آموزگاران و مدارس مناطق و نواحی استان خبر داد و افزود: آزمون ورودی به مدارس استعدادهای درخشان پایه اول راهنمایی از بین دانش آموزان پایه ششم در اردیبهشت ماه 92 برگزار می شود.

رویا محمدحسینی اجرای مقررات آموزشی را در مدارس دولتی و غیر دولتی یكسان عنوان كرد و تصریح كرد: به منظور فرصت دادن به رشد جسمی دانش آموزان لازم است كتاب هایی غیر از كتب درسی در مدارس مورد استفاده قرار نگیرد.

وی انجام بازدیدهای دوره ای و مستمر از مدارس و آموزشگاه های دور افتاده را به منظور كنترل امر آموزش لازم خواند و افزود: در مجتمع هایی كه امكان استفاده از رایانه در تمامی مدارس آن وجود ندارد، از امكانات موجود به صورت چرخشی استفاده گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار