معاونت پرورشی و تربیت بدنی خبر داد :

دومین جلسه ستادمرکزی انتخابات شورای دانش آموزی ناحیه 2 کرج برگزارشد

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش ناحیه دو کرج ازبرگزاری دومین جلسه ستاد مرکزی انتخابات شورای دانش آموزی ناحیه 2 کرج خبر داد .

کد مطلب: ۴۱۴۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد

فرهادمنظوری درگفتگوباخبرنگارپانااظهارداشت:دومین جلسه ستادمرکزی انتخابات شورای دانش آموزی ناحیه درراستای تحقق اصل دانش آموز محوری و مشارکت موثر دانش اموزان در تصمیم گیری و بهره مندی از توانایی و تقویت مسئولیت پذیری دانش آموزان با حضور معاونت پرورشی و تربیت بدنی و کارشناسان و کارشناس مسئولین معاونت پرورشی در تاریخ سوم آبان برگزارشد .

دراین جلسه معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش ناحیه دو کرج ضمن اشاره به واقعه کربلا و تسلیت ایام ، یاد عاشورا را فرصتی مناسب جهت ارزیابی زندگی و بکارگیری و عبرت گرفتن از این واقعه تاریخی با عنایت به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص عبرتهای عاشوار دانست .

وی در ادامه به مطالبی در مورد ضرورت حسن اجرای هجدهمین دوره انتخابات شواری دانش آموزی با توجه به دستورالعمل ها و بخشنامه ها و ضرورت برنامه ریزی روز انتخابات اشاره کرد؛و افزود : قوت هر چیز به اقتدار و نوع توجه ما به آن مسئله است وانتخابات شوراهای دانش آموزی بسیارباشکوه برگزارشود ونتایج آن بلافاصله اعلام شود.

منظوری برمشارکت شورای دانش آموزی در امور مدرسه وبرگزاری جلسات شورای مرکزی دانش آموزی در روزهای سه شنبه تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار