پیشنهاد خواندنی ترین کتاب برای ایام محرم

وبلاگ هما از وبلاگ های فعال شهرستان رزن برای ایام سوگواری شهادت سید و سالار شهیدان راه حقیقت حضرت اباعبدالله حسین (ع) پیشنهاد مطالعه ی کتابی بی نظیر را منتشر کرده است.این کتاب در کتابخانه های شهرستان و کشور موجود است.

کد مطلب: ۴۱۱۲۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان همدان، نوشتن و گفتن از نهضت حسین(ع) صدری مشروح می خواهد و لسانی بی عقده که در این حقیر نخواهید یافت، لذا زبان خویش به دهان می گیرم و از لسان شهید عشق ، سید مرتضی آوینی برایتان سخن می گویم و قطره ای از دریای «فتح خون» را به کامتان می چکانم تا اگر طالب سیراب شدن از این بحر بودید، چشمانتان را میزبان سطور و جملات عاشقانه ی کتاب «فتح خون» کنید: حتما بخوانید.
آل کسا در انتظار خامس خویشند تا روز بعثت به غروب عاشورا پایان گیرد و خورشید رحمت نبوی در افق خونین تاریخ غروب کند و شب آغاز شود ... شبِ نقمتی که در باطن رحمت حق پنهان بود؛شبی دراز و دیجور؛ شب ظلمتی که نور تنها از اخترانِ امامت می گیرد...
صحرای بلا به وسعت تاریخ است و کار به یک «یا لَیتَنی کُنتُ مَعَکُم» ختم نمی شود.اگر مرد میدان صداقتی، نیک در خویش بنگر که تو را نیز با مرگ انسی اینگونه است یا خیر ! اگر هست که هیچ ، تو از قبله داران دایره ی طوافی ، و اگر نه... دیگر به جای آنکه با زبان،«زیارت عاشورا» بخوانی، در خیل اصحاب آخرالزمانی حسین(ع) با دل به زیارت عاشورا برو. «ضحاک بن عبدالله مشرقی» را که میشناسی! عصر عاشورا از جبهه ی حق گریخت بعد از آنکه صبح تا شام را در رکاب امام شمشیر زده بود.خوف فرزند شک است و شک زاییده ی شرک ، و این هرسه خوف و شک و شرک ، راهزنان طریق حقند...که اگر با مرگ انس نگیری،خوف راه تو را خواهد زد و امام را در صحرای بلا رها خواهی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار