شهرداری باقرشهر با آمادگی کامل به استقبال سرما می‌رود

خبرگزاری پانا: شهردار باقرشهر با اشاره به فرارسیدن فصل سرما گفت: ستاد برف‌روبی باقرشهر از آمادگی کامل برای استقبال از فصل برف و سرما برخوردار است.

کد مطلب: ۴۰۹۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از شهرداری باقرشهر شهرری، جمشید سعادتمند افزود: با شروع فصل زمستان و همزمان با بارش برف، ستاد برف‌روبی باقرشهر فعالیت خود را با تمام امکانات آغاز کرد .

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط منطقه و تردد خودروهای عبوری به سمت استان‌های جنوبی و زائران اهل قبور، ضمن آمادگی سایت‌های برف‌روبی و آماده باش بیش از 100 نیروی برف‌روب، 12 مخزن شن جهت دپوی شن و نمک جانمایی شده است تا در مواقع ضروری مورد استفاده قرار گیرد .

وی در ادامه خاطرنشان کرد: به منظور تسریع در ارائه خدمات بهینه به شهروندان در زمان بارش برف تمام تجهیزات مذکور به همراه نیروی انسانی مورد نیاز در ایستگاه‌های برف‌روبی، بلوار غدیر، خیابان‌ها و معابر شهر استقرار یافته‌اند تا در این مدت با حداقل زمان ممکن به محل اعزام شوند .

شهردار باقرشهر ضمن اشاره به اجرای لایروبی انهار در سطح معابر شهر تأکید کرد: در این طرح علاوه بر بازدید و رفع نواقص، دریچه و سنگدال‌های رو بسته، اصلاح شیب سطوح آبگیر و جلوگیری از ایستایی آب، به‌طور مستمر از وضعیت مسیل‌ها بازدید خواهد شد تا در زمان بارش برف و باران ضمن جلوگیری از طغیان احتمالی آنها، تمهیدات لازم جهت جلوگیری از هرگونه مشکل صورت پذیرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار