حمزهزاده:
برند ویژه کتابهای کودک و نوجوان سوره مهر معرفی میشود
مدیرعامل انتشارات سوره مهر گفت: انتشارات سوره مهر اخیرا در تدارک معرفی یک برند ویژه برای کتابهای کودک و نوجوان است.
به گزارش سرویس فرهنگی پانا، محمد حمزهزاده، مدیرعامل انتشارات سوره مهر درباره اهمیت برندسازی محصولات حوزه هنری و سوره مهر گفت: محصولات جانبی حوزه هنری که در آنها ارادهای برای برندسازی وجود دارد، عمدتا بر پایه انیمیشنها و فیلمهای سینمایی پر بیننده تولید میشود و کمتر محصول جانبی هست که مبنای آن کتاب باشد. مگر اینکه آن کتاب در یک زمان طولانی منتشر شده باشد و با چند چاپ و با تیراژ بالا مثلا چند ده هزاری یا چند صد هزاری در اختیار مخاطبان قرار بگیرد و بتواند تبدیل به یک برند شود.
مدیرعامل انتشارات سوره مهر ادامه داد: اما با این حال در مورد خود برندسازی، انتشارات سوره مهر اخیرا در تدارک معرفی یک برند ویژه برای کتابهای کودک و نوجوانش است.
وی با بیان اینکه برای این برند عنوانی را ثبت کردهایم، افزود: این عنوان را به زودی معرفی خواهیم کرد و از آن به بعد به عنوان زیربخش کتابهای انتشارات سوره مهر شاهد آن عنوان مستقل برای آثار کودک و نوجوانمان خواهیم بود.
حمزهزاده درباره دلیل این معرفی عنوان و برند مستقل توضیح داد: دلیل این کار آن است که اقتضائات معرفی و تبلیغ و ترویج کتابهای کودک و نوجوان و بازخوردهایشان با کتابهای بزرگسالان متفاوت است و باید برای تبلیغ و ترویج آنها شیوههای ویژهای را مد نظر قرار داد.
وی در پایان افزود: از این رو در انتشارات سوره مهر گروهی برای این کتابها و برندسازی آنها مشغول کار هستند و امیدواریم بتوانیم تسلط در بازار کتابهای کودک و نوجوان به دست آثار تالیفی و تولیدی مولفان خودمان بیفتد، نه اینکه مانند شرایط کنونی این تسلط با کتابهای ترجمهای باشد.
ارسال دیدگاه