خبرنگار بسیجی اشاعه‌گر و مروج تفکر بسیج در جامعه است

مسئول نمایندگی‌ ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه خبرنگار بسیجی اشاعه‌گر و مروج تفکر بسیج در جامعه است، گفت: این رسالت برگرفته از دین مبین اسلام است.

کد مطلب: ۴۰۸۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا از استان همدان، حجت‌الاسلام محمدرضوی‌راد در اختتامیه همایش خبرنگاران افتخاری بسیج در همدن با اشاره به اهمیت و جایگاه رسانه اظهار داشت: رسانه مولد ایده و فکر بوده و جهت‌دهی و خط دهی یکی از مأموریت‌های مهم و خطیر رسانه است.
وی صداقت در انعکاس اخبار را یکی از مبناهای خبرنگاری عنوان کرد و گفت: راستگویی در عین انعکاس واقعیت‌ها وجه تمایز یک خبر نگار بسیجی است.
مسئول نمایندگی‌ ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به ورود بسیج و تفکر بسیجی در تمام عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و... خاطر نشان کرد: ورود بسیج در حوزه خبر و اطلاع‌رسانی می‌توانند ترویج اندیشه ناب اسلامی را به دنبال داشته باشد.
وی رسالت خبرنگار بسیجی را امانت‌داری، صداقت، دلسوزی و اعتقاد به نظام اسلامی برشمرد و گفت: خبرنگار بسیجی باید با حضور در جامعه واقعیت‌ها را با قلم منصفانه بیان کند.
رضوی‌راد بیان داشت: گاهی یک خبرنگار با حیثیت و آبروی یک قومیت، نژاد و محله‌ای سر و کار دارد و باید رسالت خود را به دور از هر غرض‌ورزی به بهترین نحو انجام دهد تا زمینه‌ساز تفرقه و نفاق در جامعه نشود.
وی با بیان اینکه خبرنگار بسیجی اشاعه‌گر تفکر بسیجی در جامعه است، افزود: این رسالت برگرفته از دین مبین اسلام است که به مراتب بسیار سنگین و خطیر است.
مسئول نمایندگی‌ ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به نقش بی بدیل رسانه در عرصه اطلاع‌رسانی تصریح کرد: رسانه می تواند افکار عمومی جامعه را به سمت و سوی خاص هدایت کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار