افتتاح باغ گردشگری دره بهشت در استان چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری پانا:به مناسبت هفته گردشگری باغ گردشگری دره بهشت در استان چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.

کد مطلب: ۴۰۵۰۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا،مدیركل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از افتتاح نخستین باغ گردشگری دره بهشت در روستای ده چشمه شهرستان فارسان خبر داد و اظهار داشت: این مجموعه به مدیریت نبی الله محمدی و با حضور امام جمعه شهرستان مربوطه به بهره برداری رسید.
بهمن عسگری سوادجانی با بیان اینكه مساحت این باغ سه هكتار می باشد گفت: فاز اول این طرح با اعتباری بالغ بر یك میلیارد ریال توسط بخش خصوصی به پایان رسید.
عسگری سوادجانی به اشتغالزایی مستقیم 5 نفر در این مجموعه اشاره كرد و اظهار داشت: سرمایه گذاری در این طرح چهار میلیارد ریال برآورد شده است.
وی همچنین افزود: با توجه به محدودیت اراضی در پیرغار و ده چشمه و با توجه به انتقال مسافران و ازدحام گردشگر در كانون ها بهره برداری از این طرح ها می تواند در حفظ محیط زیست و ارائه خدمات با كبفبت بهتر به گردشگران كمك كند.
عسگری سوادجانی در پایان حمایت هایی كه این اداره كل برای باغ گردشگری مذكور در نظر دارد را شامل تسهیلات بانكی از طریق تفاهم نامه با صندوق كارآفرینی امید، معرفی به دستگاه های متولی برای اخذ انشعاباتی از قبیل آب، برق و ... و همچنین چاپ اقلام تبلیغاتی در راستای معرفی واحدهایی كه پروانه بهره برداری دارند برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار