صرفه جویی اقتصادی در پی اجرای طرح مهندسی ارزش در توزیع برق استان مرکزی

خبرگزاری پانا: معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: صرفه جویی اقتصادی 17285 میلیون ریالی در پی اجرای طرح مهندسی ارزش در این شرکت صورت پذیرفته است.

کد مطلب: ۴۰۴۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، محمود محمودی افزود: مهندسی ارزش تلاشی سازمان یافته است که با هدف بررسی و تحلیل تمام فعالیت‌های یک طرح، از زمان شکل‌گیری تفکر اولیه تا مرحله طراحی، اجرا و سپس راه اندازی و بهره برداری انجام و به عنوان یکی از کارآمدترین و مهم‌ترین روش‌های اقتصادی در عرصه فعالیت‌های مهندسی، شناخته شده‌است.
وی ادامه داد: مهندسی ارزش طرح تعادل بار در فیدر 853 شهرستان اراک منجر به صرفه جویی اقتصادی به میزان 6439 میلیون ریال شده است.
معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی بیان کرد: مهندسی ارزش طرح تامین برق شهر امیرکبیر و طرح ایجاد نقطه رینگ جهت رفع ضعف ولتاژ در فیدر 27 شازند نیز منجر به کاهش بار مالی شرکت شده است.
محمودی با بیان اینکه استاندارد سازی و نظارت بر طرح های تبدیل شبکه مسی به به کابل خودنگهدار نیز یکی دیگر از طرح های انجام شده در راستای مهندسی ارزش بوده است، اظهار داشت: در مجموع 17285 میلیون ریال صرفه جویی اقتصادی در 4 پروژه مذکور در 9 ماه صورت گرفته است.
وی همچنین از ارائه مقاله ای تحت عنوان ضرورت اجرای مهندسی ارزش در طرح های توزیع برق در همایش آموزشی مهندسی ارزش در بخش توزیع در محل سالن همایش های نیروگاه طرشت تهران خبر داد و اضافه کرد: این مقاله با همکاری مهندس سعید شمسی و نگارش مهندس مهدی اکبری عراقی از شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در شهریورماه سال جاری در حضور مدیران و کارشناسان استان ها ارائه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار