ورناصری بیان کرد؛

افتتاح 20 مدرسه با 340 کلاس درس در سایت های مسکن مهر استان تهران

خبرگزاری پانا: مدیر کل نوسازی مدارس استان تهران گفت: 20 مدرسه در سایت های مسکن مهر استان تهران، برای مهر امسال بازگشاییی شده و تحویل آموزش و پرورش داده می شود.

کد مطلب: ۳۹۹۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد

داریوش ورناصری در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، با بیان اینکه 20 مدرسه برای مهر امسال در استان تهران بازگشایی می شود، گفت: این مدارس با 340 کلاس درس و 35 هزار متر مربع زیربنا آماده بهره برداری خواهد شد.

ورناصری اظهار کرد: این مدارس در سایت های مسکن مهر شهرستانهای پرند؛ پردیس؛ فیروزکوه؛ دماوند؛ رودهن؛ پاکدشت؛ اسلامشهر و ملارد به آموزش و پروش تحویل داده می شود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران درباره اعتبار صرف شده در ساخت این مدارس، خاطرنشان کرد: اعتبار ساخت این 20 مدارس از محل اعتبارات اداره کل نوسازی مدارس استان تهران؛ وزارت راه و شهرسازی و شرکت عمرانی شهر جدید پرند تامین شده است.
وی ادامه داد: با افتتاح این مدارس به نظر می آید برای شروع سال تحصیلی با مشکل خاصی در سایت های مسکن مهر استان از حیث فضاهای آموزشی مواجه نباشیم اما در طول سال تحصیلی قطعا به فضاهای آموزشی جدید نیاز داریم.
مدیر کل نوسازی مدارس استان تهران تاکید کرد: با توجه به اینکه منازل در سایت های مسکن مهر مرحله به مرحله به مردم واگذار می شود در مجموع 350 مدرسه با اعتباری بیش از 700 میلیارد تومان نیاز داریم.
ورناصری اضافه کرد: تامین اعتبار 700 میلیارد تومانی قطعا از محل اعتبارات استانی امکان پذیر نیست و لازم است ردیف اعتباری جداگانه ای در بودجه سال آینده دیده شود.
وی در پایان گفت: ظرفیت این 20 مدارس برای مدارس یک شیفت، 10 هزار مترمربع و برای 2 شیفت ها 20 هزار متر مربع خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار